1 czerwca start kampanii Karkonosze – tak blisko, tak bezpiecznie
Od 1 czerwca ruszy kampania społeczna “Karkonosze – tak blisko, tak bezpiecznie”, której pomysłodawcą i koordynatorem jest Lokalna Organizacja Turystyczna w Szklarskiej Porębie. W całej Polsce zawiśnie 100 billboardów zachęcających do odwiedzenia Karkonoszy, ruszy też portal i akcja w mediach społecznościowych.
Partnerem akcji społecznościowej jest firma outdoorowa AMS, jeden z liderów reklamy outdoorowej w Polsce. Dzięki temu, że AMS udostępnia na miesiąc 100 swoich nośników za darmo, uczestnicy akcji poniosą tylko koszty druku billboardów I ich naklejenia. W wypadku billboardu o powierzchni 18 metrów kwadratowych koszty te wynoszą 360 zł netto (przy powierzchni 12 metrów kwadratowych – 235 zł netto).
Nie tylko billboardy
Koordynatorzy akcji zbierają obecnie budżet akcji, który ma wynieść minimum 100 tysięcy. 40 proc. z tego ma być przeznaczone na wspomniane billboardy, 40 na zbudowanie i funkcjonowanie strony internetowej, 20 proc. – na działalność w mediach społecznościowych.
Billboardy mają zawisnąć na miesiąc w największych polskich miastach od 1 czerwca. Strona, na której znajdą się “wizytówki” partnerów akcji (pierwsze już są) działać będzie co najmniej do 31 października.
Grzegorz Sokoliński, Przewodniczący Zarządu Lokalnej Organizacji Turystycznej w Szklarskiej Porębie, powiedział: “Jesteśmy koordynatorem akcji. Zainteresowanie jest duże, już dzisiaj chętnych jest ok. 70 podmiotów, spodziewam się, że przekroczymy setkę uczestników.
Ważne, że oprócz billboardów zachęcających do wizyty w Karkonoszach tworzymy stronę karkonosze.travel. Znajdą się na niej nie tylko wizytówki wszystkich partnerów (miast, hoteli, biur, atrakcji turystycznych), ale będzie to również strona sprzedażową. Turyści będą mogli na niej kupić produkty, pakiety turystyczne, będą mogli zrealizować bony turystyczne oraz vouchery. Drobne prowizje ze sprzedaży pozwolą nam opłacić funkcjonowanie strony po 31 października. Jesienią chcemy też powtórzyć akcję billboardową, nasi partnerzy – przede wszystkim stacje narciarskie – są tym już zainteresowani.”
Wspólnie można więcej
W komunikacie wysłanym do zainteresowanych przez Sokolińskiego możemy przeczytać m.in.: Uważamy, że w dobie kryzysu jest to ten moment, w którym warto zadziałać wspólnie, aby przyciągnąć największą ilość turystów, którzy pozwolą nam przeżyć.
Dlatego też, jednym z głównych naszych przesłań, musi być przekonanie potencjalnych klientów, iż pomimo tego, że kojarzymy się z masowym ruchem turystycznym, jesteśmy tym miejscem, w którym będą mogli wypoczywać w komforcie przestrzennym, a jednocześnie dającym im pełne możliwości aktywnego wypoczynku lub kontemplacji przyrody.
Zaproszenie w Karkonosze
Akcja według pomysłodawców ma wywołać zainteresowanie przyjazdem w Karkonosze,
– poinformować o wszystkich atrakcjach na stronie internetowej I w mediach społecznościowych
– pokazać piękno, atrakcje i oferty na zdjęciach i krótkich filmach w Instagramie.
– przedstawić na stronie internetowej partnerów akcji i ich oferty
Miłośnicy aktywnego wypoczynku z dużych miast
Organizatorzy chcę dotrzeć przede wszystkim do polskiego turysty, mieszkańców dużych aglomeracji (Warszawa, Poznań, Szczecin, Łódź, Wrocław, Katowice), miłośników, aktywnego wypoczynku (górskie wędrówki, rowery, bieganie), rodzin z dziećmi, ludzi zmęczeni długotrwałą izolacją.
Przypomnijmy, że zdaniem Michała Bobowca, członka zarządu województwa dolnośląskiego, odpowiedzialnego za sport, kulturę i turystykę regionu, Dolny Śląsk turystycznie może konkurować z Turcja i Grecją.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Kulturalne Mazowsze – co warto zobaczyć jesienią
Jesienna aura nie zawsze sprzyja wędrówkom na świeżym powietrzu i eksplorowaniu uroków…
0 Komentarzy8 Minuty
19 listopada 2024
Z Gniezna do Warszawy. Nowa wystawa „1025. Narodziny Królestwa” już otwarta
W nowoczesnym gmachu Muzeum Historii Polski w Warszawie 14 listopada odbył się uroczysty…
0 Komentarzy1 Minuta
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Prywatny koncert Marzeny Markowskiej do wylicytowania na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
12 listopada 2024
Otwarte zgłoszenia udziału w aukcji charytatywnej na Gali Waszej Turystyki. Włącz się i pomagaj
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 10 stycznia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Miejsca, gdzie jesień na Mazowszu wygląda najpiękniej
Wprawdzie o wakacjach zdążyliśmy już zapomnieliśmy, ale Mazowsze w jesiennej szacie też…
0 Komentarzy7 Minuty
7 listopada 2024
Jesień w Olsztynie: historia, smaki i szlaki pełne barw
Olsztyn jest kameralnym miastem, które szczególnie w sezonie letnim tętni życiem.…
0 Komentarzy7 Minuty
5 listopada 2024
Save the date! IV Gala Waszej Turystyki już 10 stycznia 2025
Redakcja portalu WaszaTurystyka.pl ma zaszczyt zaprosić na IV Galę Waszej Turystyki,…
0 Komentarzy2 Minuty