1 czerwca start kampanii Karkonosze – tak blisko, tak bezpiecznie
Od 1 czerwca ruszy kampania społeczna “Karkonosze – tak blisko, tak bezpiecznie”, której pomysłodawcą i koordynatorem jest Lokalna Organizacja Turystyczna w Szklarskiej Porębie. W całej Polsce zawiśnie 100 billboardów zachęcających do odwiedzenia Karkonoszy, ruszy też portal i akcja w mediach społecznościowych.
Partnerem akcji społecznościowej jest firma outdoorowa AMS, jeden z liderów reklamy outdoorowej w Polsce. Dzięki temu, że AMS udostępnia na miesiąc 100 swoich nośników za darmo, uczestnicy akcji poniosą tylko koszty druku billboardów I ich naklejenia. W wypadku billboardu o powierzchni 18 metrów kwadratowych koszty te wynoszą 360 zł netto (przy powierzchni 12 metrów kwadratowych – 235 zł netto).
Nie tylko billboardy
Koordynatorzy akcji zbierają obecnie budżet akcji, który ma wynieść minimum 100 tysięcy. 40 proc. z tego ma być przeznaczone na wspomniane billboardy, 40 na zbudowanie i funkcjonowanie strony internetowej, 20 proc. – na działalność w mediach społecznościowych.
Billboardy mają zawisnąć na miesiąc w największych polskich miastach od 1 czerwca. Strona, na której znajdą się “wizytówki” partnerów akcji (pierwsze już są) działać będzie co najmniej do 31 października.
Grzegorz Sokoliński, Przewodniczący Zarządu Lokalnej Organizacji Turystycznej w Szklarskiej Porębie, powiedział: “Jesteśmy koordynatorem akcji. Zainteresowanie jest duże, już dzisiaj chętnych jest ok. 70 podmiotów, spodziewam się, że przekroczymy setkę uczestników.
Ważne, że oprócz billboardów zachęcających do wizyty w Karkonoszach tworzymy stronę karkonosze.travel. Znajdą się na niej nie tylko wizytówki wszystkich partnerów (miast, hoteli, biur, atrakcji turystycznych), ale będzie to również strona sprzedażową. Turyści będą mogli na niej kupić produkty, pakiety turystyczne, będą mogli zrealizować bony turystyczne oraz vouchery. Drobne prowizje ze sprzedaży pozwolą nam opłacić funkcjonowanie strony po 31 października. Jesienią chcemy też powtórzyć akcję billboardową, nasi partnerzy – przede wszystkim stacje narciarskie – są tym już zainteresowani.”
Wspólnie można więcej
W komunikacie wysłanym do zainteresowanych przez Sokolińskiego możemy przeczytać m.in.: Uważamy, że w dobie kryzysu jest to ten moment, w którym warto zadziałać wspólnie, aby przyciągnąć największą ilość turystów, którzy pozwolą nam przeżyć.
Dlatego też, jednym z głównych naszych przesłań, musi być przekonanie potencjalnych klientów, iż pomimo tego, że kojarzymy się z masowym ruchem turystycznym, jesteśmy tym miejscem, w którym będą mogli wypoczywać w komforcie przestrzennym, a jednocześnie dającym im pełne możliwości aktywnego wypoczynku lub kontemplacji przyrody.
Zaproszenie w Karkonosze
Akcja według pomysłodawców ma wywołać zainteresowanie przyjazdem w Karkonosze,
– poinformować o wszystkich atrakcjach na stronie internetowej I w mediach społecznościowych
– pokazać piękno, atrakcje i oferty na zdjęciach i krótkich filmach w Instagramie.
– przedstawić na stronie internetowej partnerów akcji i ich oferty
Miłośnicy aktywnego wypoczynku z dużych miast
Organizatorzy chcę dotrzeć przede wszystkim do polskiego turysty, mieszkańców dużych aglomeracji (Warszawa, Poznań, Szczecin, Łódź, Wrocław, Katowice), miłośników, aktywnego wypoczynku (górskie wędrówki, rowery, bieganie), rodzin z dziećmi, ludzi zmęczeni długotrwałą izolacją.
Przypomnijmy, że zdaniem Michała Bobowca, członka zarządu województwa dolnośląskiego, odpowiedzialnego za sport, kulturę i turystykę regionu, Dolny Śląsk turystycznie może konkurować z Turcja i Grecją.
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Plany promocyjne Warszawy na 2025 rok
W nadchodzącym roku promocja Warszawy będzie skoncentrowana przede wszystkim na…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Co drugi Polak wyjedzie na ferie – ceny rosną, ale chętnych nie brakuje
Rozpoczynające się ferie zimowe będą dla Polaków czasem nie tylko wypoczynku, ale także…
0 Komentarzy8 Minuty
15 stycznia 2025
Anastazja Szerkus nową prezeską Site Poland
Tradycyjne noworoczne spotkanie członków stowarzyszenia, które odbyło się w hotelu Grand…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
1000 lat tradycji w jednym miejscu. Gniezno zaprasza turystów na obchody jubileuszu
W roku 2025 obchodzimy 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego i Mieszka II na…
0 Komentarzy6 Minuty
13 stycznia 2025
W poszukiwaniu świątecznych tradycji Mazowsza
Świąteczny czas na Mazowszu z początku XX wieku, to czas licznych wróżb i obyczajów,…
0 Komentarzy7 Minuty
10 stycznia 2025
Zarząd TOO w nowym składzie
9 stycznia 2025 roku odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie członków Turystycznej…
0 Komentarzy1 Minuty
10 stycznia 2025
W trakcie IV Gali Waszej Turystyki wylicytujemy 16 przedmiotów
Skok ze spadochronem, koszulka z autografem Roberta Lewandowskiego i innych zawodników…
0 Komentarzy2 Minuty
10 stycznia 2025
Trzy noclegi w wiosce Hobbitów – Olympos Village w Turcji będą do wylicytowania w trakcie IV Gali Waszej Turystyki
10 stycznia odbędzie się czwarta edycja Gali Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
9 stycznia 2025
MerlinX Partnerem IV Gali Waszej Turystyki
W trakcie IV Gali Waszej Turystyki, podczas której zostaną wręczone nagrody dla 100…
0 Komentarzy1 Minuty