20 lat Hotelu Felix
BEST WESTERN Hotel Felix obchodzi 20-lecie swojej działalności. Felix był pierwszym obiektem otwartym pod marką Best Western w Warszawie.
O jego wyborze zadecydowała m.in. lokalizacja – warszawska Praga Południe, która jest coraz popularniejszym miejscem wydarzeń kulturalnych, jak i biznesowych.
Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę powiedział: „BEST WESTERN Hotel Felix jest dla nas szczególnym obiektem. Jego otwarcie w 2011 roku stanowiło początek obecności marki Best Western w Warszawie. Dzisiaj mamy już w naszym portfolio 4 hotele w województwie mazowieckim. Podstawą naszego sukcesu jest udana współpraca z zaufanymi partnerami, takimi jak Satoria Group.”
Michał Świgost, dyrektor sprzedaży i marketingu w Satoria Group SA, która jest właścicielem hotelu, dodał: „Dzięki wprowadzonym międzynarodowym standardom Best Western, a także uruchomieniu nowoczesnego zaplecza konferencyjnego już po roku działalności w sieci zanotowaliśmy prawie 20 proc. wzrost przychodów, które z roku na rok rosną.”
Wzrost przychodów wiąże się nierozerwalnie ze wzrostem liczby odwiedzających hotel gości. W ciągu ostatnich trzech lat warszawski obiekt odwiedziło ponad 200 tys. osób, z czego 32 proc. stanowili obcokrajowcy. Zmiana struktury dokonywanych w hotelu rezerwacji wynika z międzynarodowego charakteru sieci Best Western i wspólnego dla wszystkich obiektów systemu rezerwacyjnego. Gośćmi hotelu są zarówno klienci korporacyjni, mający do dyspozycji nowoczesne hotelowe centrum konferencyjne, jak i turyści odwiedzający Warszawę m.in. przy okazji różnych wydarzeń kulturalno-sportowych, którym często patronuje BW Hotel Felix.
Michał Świgost dodał: „Ostatnio nasz obiekt był oficjalnym hotelem Pucharu Świata w Windsurfingu, który odbył się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Dzięki nawiązywaniu współpracy z różnymi partnerami zyskujemy nowych i zadowolonych klientów, dla których marka Best Western stanowi zapewnienie jakości i satysfakcji. W kolejnej dekadzie działalności chcemy dalej rozwijać naszą ofertę i rozszerzać grono naszych klientów, planujemy m.in. szerszą współpracę z biurami podróży.”
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Wyjątkowa oferta świąteczna z Wyndham Wroclaw Old Town
Święta Bożego Narodzenia to czas magii, radości i niezapomnianych chwil. Wrocław – z…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
IGHP: mniej gości w hotelach w listopadzie
Wyniki hoteli w listopadzie były słabsze niż w październiku, głównie za sprawą…
0 Komentarzy7 Minuty
16 grudnia 2024
Nocowanie.pl: Polacy wybierają święta poza domem
Polacy coraz chętniej spędzają święta Bożego Narodzenia i sylwestra poza domem,…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2024
Accor otworzył pierwszy Swissôtel na Słowacji
Swissôtel zadebiutował na Słowacji, otwierając Swissôtel Damian Jasna w regionie Liptów.…
0 Komentarzy1 Minuty
12 grudnia 2024
PHH podsumowuje trzy kwartały 2024: wyższe przychody i lepsze wskaźniki operacyjne
Polski Holding Hotelowy podsumował wyniki za trzy kwartały 2024 roku, notując przychody…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2024
Zmodernizowany Novotel Warszawa Centrum świętuje 50-lecie
Novotel Warszawa Centrum zakończył kompleksową modernizację obejmującą 364 pokoje,…
0 Komentarzy1 Minuty
6 grudnia 2024
Pierwszy hotel marki Tribe zostanie otwarty w 2025 roku w Krakowie
Marka Tribe, należąca do sieci Accor w 2025 roku zadebiutuje w Polsce otwierając hotel…
0 Komentarzy2 Minuty