20-lecie Travelport Poland
Firma Travelport, w której roczne obroty wynoszą 7 bilionów USD, świętowała ostatnio dwudziestolecie swojej działalności w Polsce. Firma Travelport prężnie działała w centrum polskiej branży turystycznej już od otwarcia swojego oddziału w Polsce w 1994 r.
Od tego czasu pomogła wielu biurom podróży korzystającym z jej usług w transformacji ich działalności. Celem firmy jest nieustanne przekształcanie branży turystycznej dla swoich klientów. To dzięki takim rozwiązaniom jak Travelport Smartpoint i Travelport Rich Content and Branding, biura podróży mogą przeznaczać mniej czasu na przeprowadzanie transakcji, a więcej na sprzedaż i obsługę klienta.
Zespół firmy w Polsce opracował lokalnie i wprowadził na rynek nowe produkty, w tym rozwiązania TripGate i Best Buy Plus, które zwiększają elastyczność, automatyzację i integrację procesów, przynosząc klientom jeszcze większe korzyści.
Jarosław Adamski, wiceprezes FRU.PL powiedział: „Mogę śmiało powiedzieć, że nie osiągnęlibyśmy tak wielkiego sukcesu bez firmy Travelport. Jej pracownicy to autentyczni entuzjaści elektronicznych rozwiązań dla branży turystycznej i wiarygodni partnerzy. Skuteczne uruchomienie naszego projektu było wynikiem dziesiątek godzin rozmów, szkoleń i cierpliwej pomocy ich sztabu.”
Z kolei Dawid Pszeniczka, dyrektor ds. operacyjnych Aero.pl dodał: „Miałem przyjemność współpracować z firmą Travelport przez ponad dziewięć lat. W tym czasie nasze relacje były wyjątkowo bliskie dzięki fantastycznym ludziom, którzy tam pracują.”
Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający w firmie Travelport, odpowiedzialny za region Europy Wschodniej powiedział:„Chciałbym skorzystać z tej okazji i pogratulować naszemu zespołowi w Polsce oraz wszystkim pracownikom, którzy wytrwale pracowali nad tym, aby firma Travelport była siłą napędową polskiej branży turystycznej. Życzenia otrzymane od naszych klientów były ciepłe, osobiste i pełne uznania dla 20 lat naszych osiągnięć. Bardzo się cieszę z tego, że miałem swój osobisty wkład w rozwój firmy w Polsce i czekam na kolejne 20 lat.”
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Esky.pl: Malta najchętniej wybierana na listopadowe city breaki
Malta stała się najpopularniejszym kierunkiem listopadowych city breaków, wyprzedzając…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich bonami wakacyjnymi
Biuro podróży Itaka nagrodziło polskich medalistów i ich trenerów za sukcesy osiągnięte…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Itaka podsumowuje sezon 2023/2024 i prezentuje ofertę lato 2025
Itaka podsumowała sezon 2023/2024 i zaprezentowała plany na Lato 2025 podczas cyklu…
0 Komentarzy5 Minuty
27 października 2024
Lato 2025 – ceny na wyjazdy w sierpniu dalej spadają
Analiza Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA wskazuje, że w ubiegłym tygodniu…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA)…
0 Komentarzy2 Minuty
25 października 2024
Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem
Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który…
0 Komentarzy1 Minuty
24 października 2024
Polacy na zimowe wakacje wybierają egzotyczne kraje. Na czele Indie, Kolumbia i Filipiny
Coraz więcej Polaków decyduje się na egzotyczne wakacje zimą, a liczba podróżujących…
0 Komentarzy1 Minuty
22 października 2024
Brytyjski regulator zatwierdza sprzedaż Thomasa Cooka grupie eSky. Firma spodziewa się miliarda zł ze sprzedaży pakietów w 2025 roku
Na początku października transakcję zakupu Thomasa Cooka przez eSky od chińskiego…
0 Komentarzy4 Minuty
21 października 2024
Korea Południowa z Nekera – dobry kierunek na urlop
Marzysz o wyjątkowych wakacjach, które połączą nowoczesność z tradycją? Szukasz…
0 Komentarzy7 Minuty