3. edycja konkursu o Turystyczną Nagrodę Marco Polo za współpracę z rynkiem chińskim
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Polska Organizacja Turystyczna zapraszają przedsiębiorców turystycznych działających w branży turystycznej i współpracujących z rynkiem chińskim do składania wniosków o przyznanie nagrody w 3. edycji międzynarodowego konkursu o Turystyczną Nagrodę Marco Polo za współpracę z tym rynkiem w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 1 stycznia 2021 roku.
Celem Turystycznej Nagrody Marco Polo jest opracowanie tras i produktów turystycznych przyciągających turystów chińskich.
Tym razem wyróżnienie można otrzymać za współpracę z rynkiem chińskim w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 1 stycznia 2021 roku.
Decyzja o ogłoszeniu obecnej edycji wynika z faktu, że międzynarodowa Grupa Robocza ds. TNMP uważa, iż jest wiele potencjalnych kandydatów, którzy mogą pochwalić się wynikami bardzo dobrej współpracy z rynkiem chińskim (w 2018 r. lub później), a którzy nie zgłosili się to tego konkursu w latach ubiegłych.
W rywalizacji mogą brać udział m.in. organizatorzy turystyki, biura podróży, agenci, ale również gestorzy bazy hotelowej, którzy mogą ubiegać się o wyróżnienie.
Nagrodzone zostaną najlepsze produkty turystyczne, przedstawiające lokalną historię, tradycję i kulturę 17. krajów Europy Środkowej i Wschodniej, obejmujące potwierdzone pobyty turystów chińskich w co najmniej trzech z tych krajów.
O nagrodę mogą aplikować firmy nagrodzone już Turystyczną Nagrodą Marco Polo w latach ubiegłych, ale nie mogą zgłaszać ponownie uprzednio nagrodzonych już produktów turystycznych.
Oprócz głównej nagrody zostaną również przyznane honorowe wyróżnienia dla obiektów hotelarskich, które w swoim obiekcie wprowadziły konkretne usługi i udogodnienia mające uprzyjemnić pobyt turystom chińskim w swoim hotelu.
W ubiegłym roku Złotym Laureatem konkursu zostało polskie biuro podróży Funclub Sp. z o. o. z Poznania, a Wyróżnienie Honorowe otrzymał warszawski hotel Sheraton Grand. W pierwszej edycji konkursu nagrodzono zaś warszawskie biuro podróży CT Poland, które zajęło 2. Miejsce.
Zgodnie z regulaminem nagrody Formularze zgłoszeniowe muszą być wypełnione w języku angielskim według załączonego wzoru. Wnioski można składać od 15 marca do 30 czerwca 2021 roku.
Razem ze stosowną dokumentacją należy je przesyłać bezpośrednio do Centrum Koordynacji Współpracy w dziedzinie turystyki Chiny – 17. państw Europy Środkowej i Wschodniej (TCC) w Budapeszcie na adres: tcc@mfa.gov.hu
W przypadku ewentualnych pytań należy skontaktować się z Rafałem Wilczkowskim, członkiem Grupy Roboczej ds. Turystycznej Nagrody Marco Polo, tel. 22 411-98-81, e-mail: rafal.wilczkowski@mr.gov.pl
CT Poland z Turystyczną Nagrodą Marco Polo za współpracę z rynkiem chińskim w 2018 roku
POWIĄZANE WPISY
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Itaka wprowadza własną markę lotniczą. Air 001 wchodzi na rynek
Air 001 to nowy projekt Itaka Holdings. W odpowiedzi na potrzebę większej kontroli nad…
0 Komentarzy4 Minuty
24 kwietnia 2025
Tysiące skarg na eDreams. Ryanair wzywa hiszpańskie władze do interwencji
Ryanair wezwał hiszpańskie władze i organizacje konsumenckie do podjęcia działań w…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2025
Abu Dhabi gościło najlepszych sprzedawców Itaki
Blisko 200 najlepszych partnerów sprzedażowych Itaki spotkało się w dniach 10–17 kwietnia…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2025
Rainbow Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Pozostało już kilka dni do kolejnej edycji Forum Promocji Turystycznej organizowanego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
PLL LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals
Polskie Linie Lotnicze LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals, potwierdzający…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Itaka wprowadza własną markę lotniczą. Air 001 wchodzi na rynek
Air 001 to nowy projekt Itaka Holdings. W odpowiedzi na potrzebę większej kontroli nad…
0 Komentarzy4 Minuty
24 kwietnia 2025
Tysiące skarg na eDreams. Ryanair wzywa hiszpańskie władze do interwencji
Ryanair wezwał hiszpańskie władze i organizacje konsumenckie do podjęcia działań w…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2025
Abu Dhabi gościło najlepszych sprzedawców Itaki
Blisko 200 najlepszych partnerów sprzedażowych Itaki spotkało się w dniach 10–17 kwietnia…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2025
Rainbow Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Pozostało już kilka dni do kolejnej edycji Forum Promocji Turystycznej organizowanego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
PLL LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals
Polskie Linie Lotnicze LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals, potwierdzający…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty