3 mln zł dla polskiego startupu Tripsomnia.com
Tripsomnia.com, znana w Polsce jako SocialTravel, uzyskała 3 mln zł finansowania od funduszy Corvus Ventures i Kogito Ventures. Tripsomnia.com to polski startup, który działa jako platforma do rezerwacji wycieczek i atrakcji lokalnych przez turystów, ale także jako dostawca oprogramowania w modelu SaaS dla lokalnych biur podróży i hoteli.
Klientom umożliwia zapoznanie się z ofertami, dokonanie rezerwacji i bezgotówkowej płatności. Managerom atrakcji turystycznych pozwala docierać z ofertą do klienta końcowego, zarządzać terminami, bieżącymi zamówieniami oraz współpracą z agentami i hotelami.
Od 2017 roku Tripsomnia.com obsłużyła 60 tys. turystów. Obecnie współpracuje z ponad 400 organizatorami i 100 hotelami w 40 krajach.
Tripsomnia.com upraszcza turystom szukanie takich ofert na własną rękę.
Z kolei dla właścicieli obiektów hotelowych oraz organizatorów atrakcji turystycznych Tripsomnia.com jest świetnym narzędziem dywersyfikacji i zwiększania przychodów.
Mateusz Sewastynowicz, założyciel i prezes Tripsomnia.com, powiedział: „Staramy się zastąpić tradycyjny model rezerwacji, często oparty na komunikacji telefonicznej, proponując dostawcom wycieczek i hotelom kompleksowe i proste w użyciu narzędzie zarządzania zamówieniami. Oferujemy powiązane z nim kanały dystrybucji dedykowane hotelom. Umożliwiamy recepcjonistom dokonanie wygodnej rezerwacji wycieczek dla gości hotelu przy maksymalnym zniwelowaniu typowych niedogodności towarzyszących procesowi rezerwacji, jak na przykład długi czas oczekiwania na potwierdzenie.
Dzięki pozyskanej rundzie finansowania będziemy mogli przyspieszyć rozwój naszego produktu oraz zintensyfikować sprzedaż w kanale B2B przede wszystkim w krajach Unii Europejskiej: Hiszpanii, Włoszech, Malcie, Czechach, Wielkiej Brytanii i Holandii. W 2020 roku planujemy wejście na rynek USA.”
Aplikacja rezerwacyjna nie tylko pozwala hotelom sprzedawać atrakcje i wycieczki z poziomu własnej strony internetowej lub poprzez linki umieszczane w korespondencji mailowej wysyłanej do klienta, ale zachęca również obsługę recepcji do aktywnej sprzedaży poprzez wynagrodzenie prowizyjne.
Według Wojciecha Niesyto, partnera w funduszu Kogito Ventures, który inwestuje w Tripsomnia.com w proporcji 50/50 z grupą inwestorów prywatnych w ramach programu PFR Biznest, głównymi atutami spółki jest doświadczenie zespołu w branży turystycznej, międzynarodowy zasięg platformy oraz model sprzedaży B2B i B2C.
Wojciech Niesyto skomentował: „Wybór lokalnej atrakcji turystycznej przez klienta końcowego często poprzedzone jest zasięgnięciem opinii u osób wzbudzających zaufanie klienta, a sama transakcja musi być dla niego wygodna. Te kryteria spełnia kupno lokalnych atrakcji w recepcji hotelu za pośrednictwem aplikacji Tripsomnia.com.”
Mateusz Sewastynowicz podkreślił: „Entuzjastyczny odbiór naszej aplikacji wśród klientów oraz partnerów biznesowych pozwala nam wierzyć w to, że przy intensyfikacji wysiłków marketingowych oraz sprzedażowych w ciągu kilku lat staniemy się jednym z głównych graczy na rynkach zagranicznych.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty