37. edycja Meet the Bidder Grand Edition: ponad 1000 spotkań B2B w Warszawie

fot. Asia Wiśniewska Fotografie

27 listopada 2024 r. w warszawskim Arche Hotel Krakowska odbyło się największe w tym roku wydarzenie organizowane przez Travel Bidder – Meet the Bidder Grand Edition. W spotkaniu wzięło udział 50 wystawców z całego świata oraz blisko 80 profesjonalistów oferujących swoje usługi, a także podobna liczba kupujących. Dzięki zaangażowaniu uczestników, w ciągu jednego dnia odbyło się ponad 1000 spotkań B2B.

Meet the Bidder Grand Edition, które odbyło się po raz 37., ponownie przyciągnęło liderów branży turystycznej z różnych zakątków świata. Wśród wystawców znalazły się m.in. reprezentanci renomowanych sieci hotelowych, takich jak Bahia Principe Hotels & Resorts, Hard Rock Hotels International czy Belmond, a także indywidualne obiekty, jak Crowne Plaza Berlin City Centre Ku’damm czy polskie hotele, w tym Sheraton Grand Kraków i Radisson Blu Hotel Sopot.

Nie zabrakło również przedstawicieli Destination Management Companies (DMC) z Ameryki Południowej, Europy i Azji, biur promocji regionów takich jak Malta, Chorwacja, czy Go Vilnius, a także firm technologicznych oferujących innowacyjne rozwiązania dla sektora turystycznego, jak Incentive App.

Wydarzenie wyróżniła obecność wystawców Premium, którzy prezentowali się w formacie „Deck & Wall”. Ta podwyższona forma ekspozycji obejmowała większe stanowiska z podświetlonymi ściankami promocyjnymi, lepsze usytuowanie w przestrzeni oraz większą liczbę umówionych spotkań. Pakiety takie oprócz Partnerów wydarzenia wybrali także: Liberty Alps, Liberty Greece & Cyprus, Liberty Cuba, Liberty Indie, Croatian National Tourist Board Representative Office Poland, JW Marriott Muscat, Go Vilnius.

W trakcie popołudniowej części wydarzenia zwanej T-Rex Night wręczono zaproszenia w ramach kategorii: Let’s Taste, Let’s Enjoy, Let’s Stay i Let’s Fly. Dzięki zaangażowaniu wystawców, uczestnicy mieli szansę zdobyć m.in. siedmiodniowy pobyt na Kubie od Cuba Tourist Board, bilety lotnicze do Meksyku od Turkish Airlines czy podróż po Europie ufundowaną przez Polskie Linie Lotnicze LOT.

Wsparcie dla uczestników

Organizatorzy wydarzenia zadbali o komfort uczestników, oferując wsparcie logistyczne w postaci:

  • programu dofinansowania dojazdu,
  • transportu taxi i bezpłatnych miejsc parkingowych,
  • gwarantowanych nagród dla wcześnie przybywających

Podczas wydarzenia odbyła się konferencja prasowa, podczas której podsumowano działalność Travel Bidder w 2024 roku i przedstawiono plany na przyszłość. Uczestniczyli w niej przedstawiciele mediów, biur promocji regionów oraz firm branży turystycznej.

Zagraniczni goście mieli okazję lepiej poznać Polskę dzięki dwóm wycieczkom Post Tour:

  1. Warsaw Sightseeing – zwiedzanie Starego Miasta i Traktu Królewskiego.
  2. Krakow Post Tour – dzięki wsparciu Kraków Convention Bureau uczestnicy z Niemiec, Chorwacji, Wielkiej Brytanii i innych krajów zwiedzili to historyczne miasto z przewodnikiem.

Partnerzy i patroni wydarzenia

Host Hotel Partner: Arche Hotel Krakowska

Post Tour Partner: Kraków Convention Bureau

Patroni Medialni: Think Mice, Wasza Turystyka, Rynek Turystyczny, Nowa Turystyka.pl, Business Traveller, Mice Poland, Świat Podróże Kultura, Travel Compass, Read & Fly I Ttg.

Międzynarodowymi Patronami Medialni: Mice & Tourism Around The World E-Magazine oraz Evintra.