400 procentowy wzrost zysku Rainbow Tours w 2013 roku
Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez touroperatora za okres czterech kwartałów 2013 roku wyniosły prawie 776 mln złotych i były wyższe od przychodów osiągniętych w tym samym okresie w 2012 roku aż o 168 mln złotych, co stanowi wzrost o 28 proc.
Rainbow Tours może się również pochwalić rekordowym zyskiem osiągniętym w 2013 roku i wynoszącym prawie 17 mln brutto, co stanowi wzrost o prawie 400 proc. w stosunku do 2012 roku.
Tak dobre wyniki spółka zawdzięcza głównie znacząco wyższej sprzedaży własnych imprez turystycznych, restrukturyzacji spółek zależnych ABC i BeeFree oraz lepszej skuteczności w komunikacji marketingowej. Z pozostałych czynników warto również wspomnieć o stabilnej sytuacji walutowej oraz wybieraniu przez klientów touroperatorów stabilnych finansowo, o rozpoznawalnej marce i dobrej relacji jakości do ceny.
Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours powiedział: „Cieszą nas tak dobre wyniki osiągnięte w 2013 roku. Traktujemy to jako motywację do osiągania jeszcze lepszych wyników. Naszym celem na 2014 jest osiągnięcie miliarda złotych przychodów, wzrost zysków, poprawa rentowności oraz coraz ciekawsza i bardziej atrakcyjna oferta produktowa.”
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta