50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje sukcesy minionego sezonu oraz pięciolecie swojego istnienia. W piątek podczas uroczystej gali firma podsumowała wyniki i przedstawiła szeroką ofertę na przyszły rok.
Podczas piątkowego spotkania w hotelu Intercontinental w Warszawie Nekera miała wiele powodów do świętowania. Firma zakończyła sezon z wynikiem 50 proc. wzrostu przychodów. Na ten moment nie podano jeszcze szczegółowych danych. Liczba klientów również wzrosła o połowę w porównaniu do roku poprzedniego. Z tej okazji po części warszatowej, w której udział wzięło wielu zagranicznych gośćmi, przedstawiciele biura zaprosili swoich partnerów i najlepszych sprzedawców na wieczorną galę, podczas której nagrodzono najskuteczniejszych agentów. Całość uświetnił występ znanego muzyka i satyryka Krzysztofa Skiby.
„Jeśli sytuacja gospodarcza w Polsce będzie stabilna, planujemy utrzymać tempo rozwoju na poziomie 50 proc. rocznie przez kolejne dwa lub trzy lata” – komentuje prezes Nekery, Maciej Nykiel.
Nekera, zatrudniając 50 pracowników i współpracując z 2040 agentami turystycznymi oraz 50 punktami omnichannel, w ciągu pięciu lat rozwinęła się w kompleksowego touroperatora oferującego wyjazdy do 158 destynacji w 51 krajach. Firma obsługuje sprzedaż zarówno przez własny salon w Warszawie, jak i online, gdzie odnotowała, 243 proc. wzrost ruchu w ciągu ostatniego roku.
Rozszerzona oferta na sezon letni 2025
W sezonie letnim 2025 Nekera postawi na rozwój oferty lotów czarterowych. Klienci mogą liczyć na dodatkowe połączenia z lokalnych lotnisk do popularnych miejsc w Europie, takich jak Kreta, Rodos, Majorka czy Bułgaria. W wielu z tych miejsc pojawią się także polscy rezydenci, co dodatkowo ułatwi komunikację oraz zapewni komfort podczas wyjazdów. Wśród nowości pojawią się również wakacyjne kluby animacyjne na Krecie, Rodos i w Albenie, zapewniające atrakcje i rozrywkę dla najmłodszych. Nekera wprowadza również rozszerzoną ofertę wyjazdów typu city break do europejskich miast – na rok 2025 klienci mogą wybierać spośród 49 destynacji.
Szersza gama ubezpieczeń i korzyści dla klientów
Oferta Nekery obejmuje uproszczone ubezpieczenia oferowane przez Compensę. Dla stałych klientów przygotowano również specjalny, 3 proc. rabat, a dzięki możliwości elastycznej rezerwacji w razie potrzeby podróżujący mogą bezkosztowo zmieniać terminy lub anulować wyjazd do siedmiu dni przed datą podróży.
Nekera rozwija też funkcjonalność „Moja Nekera”, umożliwiając klientom łatwe zarządzanie rezerwacjami online. Dzięki temu w jednym miejscu można sprawdzić wszystkie dokumenty podróżne, godziny transferów, a także skorzystać z opcji czatu online z obsługą klienta.
Zima 2024/25 – egzotyczne kierunki
Na sezon zimowy touroperator proponuje także dalekie, egzotyczne destynacje, m.in. do Tajlandii, Seszeli, na Dominikanę, Barbados, Bali, czy do Meksyku. Nowe kierunki takie jak Baja California, Indonezja czy Abu Zabi sprawiają, że miłośnicy ciepłych klimatów również znajdą coś dla siebie.
Partnerami wydarzenia byli:
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta