66 nowych hoteli przyjaznych rodzinie
W VIII edycji kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie przyznano rekordową liczbę statuetek oraz aż 66 certyfikatów.
Już po raz ósmy organizatorzy kampanii oraz konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie wręczyli prestiżowe wyróżnienia obiektom noclegowym, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą czuć się komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Uroczysta gala, kończąca tegoroczną edycję plebiscytu, odbyła się w sobotę 1 października w hotelu Radisson Blu w Warszawie.
Certyfikaty Hotelu Przyjaznego Rodzinie wręczono podczas uroczystości 66 obiektom biorącym udział w tegorocznej edycji konkursu. Aż 23 z nich uzyskało podczas niezależnych audytów najwyższą ocenę, a co za tym idzie zostało nagrodzonych także statuetką HPR. To o 12 obiektów więcej niż w minionym roku. Nagrodę specjalną przyznano też hotelowi najwyżej ocenionemu w głosowaniu internatów i gości hotelowych. Łącznie w tej edycji przyznano więc 24 statuetki.
Violetta Hamerska, organizatorka przedsięwzięcia i przewodnicząca kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie, powiedziała: “Ten rok okazał się rekordowy. Poziom konkursu był naprawdę wysoki, a hotele zaskakiwały kapitułę swoją pomysłowością, podejściem i przygotowaniem do przyjmowania najmłodszych gości. To dla mnie prawdziwy powód do dumy i potwierdzenie, że 8 lat pracy nad kampanią przynosi coraz więcej owoców w postaci miejsc gościnnych, gdzie dzieci są traktowane jak VIP-y.”
Najlepsi z najlepszych
W każdym ze zgłoszonych do konkursu hoteli przeprowadzony został niezależny audyt, podczas którego oceniany był standard świadczonych usług. Aby dotrzeć do każdego z obiektów, członkowie kapituły konkursu przebyli łącznie blisko 50 tysięcy kilometrów.
Wśród najwyżej ocenionych w 8. edycji konkursu HPR obiektów znalazły się: Kompleks Wypoczynkowy “Arena Słońca” w Łebie, Hotel & Medi-SPA Biały Kamień w Świeradowie-Zdroju, Bukowy Park Hotel Medical SPA w Polanicy-Zdroju, Pensjonat Burkaty w Białce Tatrzańskiej, Columbus w Rowach, Cottonina Villa & Mineral SPA Resort w Świeradowie-Zdroju, Hotel Europa w Starachowicach, Hotel Galaxy w Krakowie, Pałac i Folwark Galiny w Galinach, Golden Tulip Gdańsk Residence w Gdańsku, Golden Tulip Kraków Kazimierz w Krakowie, Golden Tulip Międzyzdroje Residence w Międzyzdrojach, Hotel Górski Raj w Porębie Wielkiej, Hotel Haffner w Sopocie, Villa Hoff Wellness & SPA w Trzęsaczu, Holiday Inn Warszawa Józefów w Józefowie, Hotel Lidia SPA & Wellness w Darłowie, Limanova Hotel w Limanowej, Magra Holiday Club w Dębinie, Olandia Kraina Wypoczynku i Konferencji w Prusimiu, Hotel Podklasztorze w Sulejowie, Hotel Robert’s Port Lake Resort & SPA w Mikołajkach oraz Zalesie Mazury Active SPA w Zalesiu. Nagrodę od internautów i gości hotelowych otrzymał hotel Unitral w Mielnie.
Magdalena Rzepecka-Goc, menedżer sprzedaży w hotelu Golden Tulip Kraków, skomentowała: “Nagroda i certyfikat są dla nas szczególnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że kapituła doceniła nasze starania i odpowiednie przygotowanie dla rodzin z dziećmi. Będziemy stale się doskonalić i dążyć do tego, aby dzieci czuły się u nas jak VIP-y.”
Podczas gali członkowie kapituły wręczyli również 17 specjalnych dyplomów uznania tym obiektom, które podczas przeprowadzania audytów wykazały się wyjątkowymi działaniami, takimi jak zorganizowanie niebanalnych animacji dla małych gości, stworzenie menu w oparciu o lokalne produkty czy przygotowanie zestawu informacji przydatnych dla rodziców wypoczywających z dziećmi. Dodatkowo 4 obiekty zostały nagrodzone dyplomami Mistrzów Marketingu za prowadzone na terenie obiektu kampanie edukacyjne.
Paweł Niewiadomski, prezes Polskiej Izby Turystyki, powiedział: “Obserwuję kampanię Hotel Przyjazny Rodzinie już od wielu lat i widzę, że branża coraz bardziej się nią interesuje. Fakt, że tak wiele obiektów zostało w tym roku nagrodzonych potwierdza, że standard usług hotelarskich w ciągu ostatnich lat wzrósł, a jakość usług w polskich hotelach jest porównywalna do tej dostępnej w hotelach na całym świecie. Inwestycje poczynione w branży, rozwój infrastruktury w kraju, a także projekty, takie jak HPR, dają więc wymierne efekty. Wierzę, że pasja i zaangażowanie osób takich jak Violetta Hamerska wpłyną na dalszy rozwój hotelarstwa.”
W gali kończącej tegoroczną edycję plebiscytu wzięło udział ok. 200 gości, w tym blisko 100 przedstawicieli hoteli z całej Polski oraz członkowie kapituły konkursu z pomysłodawczynią kampanii i ekspertem ds. jakości usług hotelowych Violettą Hamerską na czele.
Miejsca przyjazne najmłodszym gościom promowane są aktywnie w społeczności na Facebooku, a także poprzez stronę internetową kampanii www.rodzinawhotelu.pl. Portal – stanowiący bazę wiedzy i informacji dla wszystkich podróżnych – w ostatnim kwartale odwiedziło blisko 24 tysiące unikalnych użytkowników.
Nowościami tegorocznej edycji były kampania edukacyjna „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko”, której celem jest zapoznanie rodziców z zasadami panującymi w Hotelach Przyjaznych Rodzinie oraz projekt „Pies w hotelu” – portal, gdzie goście mogą znaleźć obiekty noclegowe, przyjmujące zwierzęta domowe z otwartym sercem.
Violetta Hamerska dodała: “Choć VIII edycja kampanii dobiegła końca, nie zwalniamy tempa. Wkrótce rozpoczną się długie weekendy, święta i ferie, a więc czas rodzinnych wyjazdów. Będziemy więc dalej aktywnie promować hotele przyjazne rodzinom i zachęcać hotelarzy to włączenia się w nasze działania. Rozpoczęliśmy już także prace nad IX edycją konkursu, w której skupimy się na edukacyjnych aspektach przebywania gości w przestrzeni publicznej w hotelach.”
Rozpoczęcie IX edycji konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie planowane jest już w połowie października 2016.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty