Itaka ubezpieczy klientów od niepogody. Rekompensata za każdy deszczowy dzień wakacji
Itaka wprowadza ubezpieczenie od niepogody, gwarantujące rekompensatę za każdy deszczowy dzień wakacji. Ubezpieczenie powstałe we współpracy z polską firmą branży insurtech Climatica Insurance Solutions jest dostępne dla klientów Itaki, którzy planują podróż do Bułgarii, Egiptu, Grecji, Włoch, Portugalii, Turcji lub Hiszpanii.
Klienci, którzy wykupią ubezpieczenie, otrzymają rekompensatę w wysokości 250 zł za każdy deszczowy dzień, zdefiniowany na podstawie ustalonych kryteriów dotyczących minimalnej ilości opadów w ciągu dnia lub godziny. Kryteria te są mierzone na podstawie danych meteorologicznych dostarczanych przez serwis Accuweather, a koszt ubezpieczenia wynosi od 69 zł za cały wyjazd.
Wypłata bez roszczenia
Działanie ubezpieczenia nie wymaga zgłaszania roszczenia. Jeśli spełnione zostaną warunki kwalifikujące do rekompensaty, ubezpieczyciel skontaktuje się z klientem, by ustalić najdogodniejszą formę wypłaty. Wypłata zlecana jest bezzwłocznie, tak by klient otrzymał pieniądze w ciągu 1-2 dni roboczych.
„To nasz kolejny krok w kierunku zapewnienia naszym Klientom jak najbardziej satysfakcjonującego doświadczenia podróżniczego. Oferujemy innowacyjne rozwiązania technologiczne jak np. aplikacja Itaka, produkt Itaka Smart oparty na pakietowaniu dynamicznym, więc także ubezpieczenie, które oferujemy jako pierwszy touroperator w Polsce potwierdza, że interesują nas rozwiązania wyznaczające nowe kierunki, wychodzące poza dotychczasowe schematy.” – komentuje Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.
Szczegółowe informacje o ubezpieczeniu znajdują się na www.itaka.pl, można je także uzyskać w Salonach Firmowych Itaki i współpracujących biurach agencyjnych.
Itaka inwestuje w kolejne szkolenia dla rezydentów i animatorów
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty
[…] Itaka ubezpieczy klientów od niepogody. Rekompensata za każdy deszczowy dzień wakacji […]