B&B Hotels inwestuje w rozwój na polskim rynku hotelowym. „Wzmocnimy struktury i ulepszymy oferty dla gości”
Grupa B&B Hotels wprowadza nową strategię na polskim rynku, skupiając się na koncepcji value-for-money. Celem jest rozwój sieci hotelowej oraz podniesienie standardów obiektów. B&B Hotels stawia na rozsądny wybór dla gości, pracowników i inwestorów, oferując wysoką jakość w przystępnej cenie.
Już od jakiegoś czasu sieć B&B Hotels otwarcie mówi o swoich planach rozwojowych związanych z Polską. Nowa strategia i powiązane z nią cele dla naszego rynku to potwierdzają.
„Wraz z nową strategią wrzucamy wyższy bieg. W latach 2023 i 2024 będziemy wzmacniać struktury oraz intensyfikować nasze działania w zakresie oferty i rozwoju. Polska jest dla Grupy B&B Hotels jednym z sześciu największych rynków w Europie, licząc Francję, Niemcy, Włochy, Hiszpanię i Wielką Brytanię. W Polsce naszą ambicją jest osiągnięcie pozycji lidera rynku w segmencie value-for-money” – mówi Jakub Bilik, dyrektor zarządzający i członek zarządu w B&B Hotels Polska.
Rozwój również technologiczny
B&B Hotels jest otwarty na współpracę z partnerami z różnych segmentów rynku nieruchomości, takich jak centra handlowe czy inwestycje typu mixed-use. Sieć poszukuje również inwestorów, którzy posiadają lub planują zakup nieruchomości, na których B&B Hotels mógłby wynająć długoterminowo przestrzeń.
„Planujemy rozwój w oparciu o długoterminowe umowy najmu w trzech kierunkach: przejęcia hoteli, które wpisują się w naszą strategię, a nie mogą lub nie chcą kontynuować swojej działalności; konwersje nieruchomości innych niż hotelowe; nowe inwestycje we współpracy z deweloperami oraz inwestorami. Chcemy aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu przyszłego krajobrazu polskich miast i zapewnić ofertę dla naszych gości w każdym miejscu, do którego podróżują w celach biznesowych lub wypoczynkowych. Jesteśmy otwarci na współpracę z partnerami z innych segmentów rynku nieruchomości jak np. centra handlowe lub inwestycje typu mixed-use. Poszukujemy również inwestorów, którzy posiadają lub zamierzają zakupić nieruchomość, w której byliby gotowi przygotować dla nas powierzchnię i wynająć nam ją długoterminowo” – wyjaśnia Jakub Bilik.
Zatwierdzona niedawno strategia B&B Hotels zakłada także wdrożenie w najbliższych latach nowych rozwiązań technologicznych w polskich hotelach, należących do sieci. Mowa między innymi o platformach rezerwacyjno-marketingowych, które mają przyspieszyć obsługę i poprawić komfort gości.
POWIĄZANE WPISY
17 października 2024
Pullman Hotels & Resorts otwiera pierwszy hotel w Chorwacji
Pullman Hotels & Resorts, marka premium z portfela sieci hotelowej Accor, ogłosiła…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Wyłoniono najlepsze produkty turystyczne Wielkopolski w 2024 roku
W trakcie Wielkopolskich Obchodów Światowego Dnia Turystyki, zorganizowanych w Ośrodku…
0 Komentarzy1 Minuty
15 października 2024
Wizz Air uruchomi nową trasę z Warszawy do Genui
Wizz Air ogłosił dodanie 13 samolotu do bazy w Warszawie i nową trasę. Od 1 maja 2025…
0 Komentarzy1 Minuty
10 października 2024
Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów
Mercure, sieć hotelowa należąco do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat…
0 Komentarzy2 Minuty
9 października 2024
Zachodniopomorskie kurorty z najlepszym sezonem letnim od trzech lat
Nadmorskie miejscowości Pomorza Zachodniego odnotowały w 2024 roku jeden z najlepszych…
0 Komentarzy3 Minuty
9 października 2024
FlixBus: dworce autobusowe w Polsce wymagają modernizacji
FlixBus – operator dalekobieżnych połączeń autobusowych i kolejowych przeprowadził…
0 Komentarzy3 Minuty
8 października 2024
Costa Cruises z nową ofertą gastronomiczną. Innowacje kulinarne na morzu
Costa Cruises wprowadza nową ofertę gastronomiczną. Dzięki współpracy z szefami kuchni,…
0 Komentarzy1 Minuty
7 października 2024
Fly.pl: Turcja najchętniej wybieranym kierunkiem we wrześniu. Egipt i Tunezja tuż za nią
We wrześniu największą popularnością wśród klientów biura podróży Fly.pl cieszyły się…
0 Komentarzy2 Minuty
3 października 2024
Turystyczna Marka Kraszczady promuje powiat krasnostawski
W Krasnostawskim Domu Kultury odbyła się konferencja inaugurująca projekt Turystyczna…
0 Komentarzy1 Minuty
[…] B&B Hotels inwestuje w rozwój na polskim rynku hotelowym. „Wzmocnimy struktury i ulepszymy o… […]