Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami
Grupa eSky wprowadza nową ofertę dynamicznego pakietowania i rozwiązania typowe dla touroperatorów, takie jak lokalne transfery realizowane przez partnerów. Narzędzie ma dać klientom możliwość samodzielnego dobrania elementów składowych podróży.
W ramach oferty pakietów – city breaków oraz wakacji – grupa eSky łączy dynamiczne pakietowanie z rozwiązaniami znanymi z oferty touroperatorów, takimi jak transfery realizowane przez lokalnych partnerów. Firma wprowadza rozwiązanie, które umożliwia pakietowanie lotu i noclegu w jednej cenie. Dzięki tej ofercie, klienci będą mogli dowolnie łączyć te elementy podczas jednej rezerwacji.
„Pakiety city breaków i wakacji nie tylko pozwalają wybierać loty o dogodnej porze dnia, ale także otwierają Polakom dostęp do hoteli wcześniej oferowanych klientom zagranicznych biur podróży. Dzięki ofercie pakietowania w zasięgu ręki pojawiają się bowiem Portugalia, Cypr, Malta, Włochy, Lazurowe Wybrzeże we Francji czy Albania, czy też dowolny kierunek, gdzie realizowane są loty” – podkreśla Łukasz Neska, wiceprezes ds. rozwoju w Grupie eSky.
W Polsce grupa eSky posiada wpis do rejestru organizatorów turystyki, a jej oferta pakietowa jest objęta Turystycznym Funduszem Gwarancyjnym. Oznacza to, że firma bierze na siebie pełną odpowiedzialność za organizację i realizację urlopu klienta.
Praktyki z Wielkiej Brytanii dzięki zagranicznemu dyrektorowi
Nicholas Smith, specjalista z brytyjskich firm turystycznych, takich jak loveholidays i lastminute.com, dołączył do grupy eSky jako nowy dynamic packaging director. Jego zadaniem będzie wprowadzenie i rozwój popularnych na Zachodzie pakietów dynamicznych. Współpracując z Jarosławem Grabczakiem, leisure and accommodations managerem w eSky, Smith połączy praktyki z Zachodu z oczekiwaniami podróżników w Europie Środkowo-Wschodniej, tworząc nowy model pakietów dynamicznych.
Oferta pakietowa o 200 proc. w górę
Elementem strategii grupy eSky jest zwiększenie przychodów ze sprzedaży pakietów city breaków i wakacji. W pierwszym kwartale sprzedaż dynamicznych pakietów wzrosła o 200 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Złoty Certyfikat POT 2024 dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna po raz 21. uhonorowała najlepsze atrakcje turystyczne w…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2024
„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta
Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Sezon letni nad Bałtykiem: 13,2 proc. więcej turystów niż rok wcześniej
Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że turystyka w Polsce, a szczególnie…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
[…] Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami […]