Ogłoszenie wyników certyfikacji Turystycznej Marki Roztocze – 29 czerwca w Lublinie
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna (LROT) zaprasza na konferencję, która odbędzie się 29 czerwca 2023 w Lublinie. Podczas tego wydarzenia zostaną oficjalnie ogłoszone wyniki certyfikacji w ramach Turystycznej Marki Roztocze, mającej na celu wzmocnienie turystycznego potencjału regionu.
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna (LROT) ogłosiła, że już w najbliższy czwartek, 29 czerwca, odbędzie się konferencja, podczas której oficjalnie zostaną ogłoszone wyniki certyfikacji Turystycznej Marki Roztocze. To wydarzenie ma znaczenie dla turystyki w regionie, a także dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w rozwój i promocję Roztocza jako atrakcyjnego miejsca do odwiedzenia.
Projekt budowania Turystycznej Marki Roztocze został zapoczątkowany w 2020 roku i stał się kluczowym działaniem wzmacniającym turystyczny potencjał Roztocza na całym jego obszarze. W ramach tego działania LROT zaprosiła do współpracy obiekty noclegowe, agroturystyki, atrakcje turystyczne, obiekty gastronomiczne, a w tym roku również̇ wydarzenia, które realizują potrzeby turystów i w swojej ofercie uwzględniają produkty regionalne, kulturę, walory przyrodnicze i inne charakterystyczne dla Roztocza wartości.
Spotkanie będzie doskonałą okazją do zaprezentowania wszystkich podmiotów będących częścią Marki Roztocze, zacieśnienia współpracy pomiędzy poszczególnymi miejscami, a przede wszystkim uhonorowania wszystkich pozytywnie ocenionych przez kapitułę podmiotów certyfikatami „Miejsce Marki Roztocze”. Łącznie certyfikat otrzyma 78 obiektów i atrakcji oraz cztery wydarzenia z Roztocza. Uczestnicy konferencji będą mieli również możliwość poznania planów promocyjnych Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej dotyczących Marki Roztocze na 2023 rok, a także wypracowanych podczas realizacji projektu Erasmus+ Storytelling narzędzi, które mają przyczynić się do efektywnej promocji całego projektu i poszczególnych jego elementów.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Złoty Certyfikat POT 2024 dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna po raz 21. uhonorowała najlepsze atrakcje turystyczne w…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2024
„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta
Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Industrialne Mazowsze: fascynujące dziedzictwo techniki i przemysłu
Mazowsze, mimo swojej przeszłości rolniczej, odgrywało istotną rolę w procesach…
0 Komentarzy4 Minuty
22 listopada 2024
Sezon letni nad Bałtykiem: 13,2 proc. więcej turystów niż rok wcześniej
Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że turystyka w Polsce, a szczególnie…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty