Pracownicy hoteli PHH nagrodzeni w programie Marriott Bonvoy

Przedstawiciele recepcji dwóch warszawskich hoteli PHH – Courtyard by Marriott Warsaw Airport oraz Renaissance Warsaw Airport Hotel – otrzymali nagrodę w wysokości 70,6 tys. zł za osiągnięcia w ramach międzynarodowego programu lojalnościowego Marriott Bonvoy. W dodatku personel Courtyard został uhonorowany za zdobycie największej liczby nowych uczestników programu wśród wszystkich hoteli Marriott Salect Brands w obszarze EMEA w 2022 roku.

Uroczyste wręczenie nagród miało miejsce w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie, a czek został przekazany osobiście przez prezesa Polskiego Holdingu Hotelowego, Gheorghe Mariana Cristescu, oraz dyrektorów obu nagrodzonych hoteli – Sylwię Korzeniewską i Artura Derelę.

„Pracownicy hoteli PHH doskonale wiedzą jak ważne są programy lojalnościowe międzynarodowych sieci w budowaniu zaufania i zadowolenia naszych gości, co również przekłada się na bardzo dobre obłożenie w naszych hotelach. Rekordowe wyniki osiągnięte przez pracowników recepcji hotelu Courtyard, a także bardzo dobre wyniki hotelu Renaissance są potwierdzeniem codziennej, wytężonej pracy całego zespołu nad utrzymaniem najwyższego poziomu usług, które oferujemy naszym gościom. Gratuluję wszystkim nagrodzonym i cieszę się, że sieć Marriott International już po raz kolejny doceniła naszych pracowników, co motywuje ich do dalszego, aktywnego promowania programu Marriott Bonvoy, który będzie procentował dla nas wszystkich” – podsumował Gheorghe Marian Cristescu, prezes PHH.

Marriott Bonvoy to program lojalnościowy sieci Marriott International, który obejmuje ponad 30 marek, a co za tym idzie ponad 8 tys. hoteli na całym świecie. Dołączenie do programu, jak i samo członkostwo nie wiąże się z żadnymi kosztami.

PHH nominowany do nagrody za program motywacyjny

Weronika Szabelewska

Zastępczyni Redaktorki Naczelnej


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center