Hotele zachęcają do bezpośrednich rezerwacji. Korzyść: uwzględnienie indywidualnych potrzeb
Wzrastająca liczba rezerwacji w polskich hotelach oraz rosnące zainteresowanie wypoczynkiem w kraju skłaniają hotele do promowania bezpośrednich rezerwacji w ramach akcji firmy Profitroom “Rezerwuj sprytnie”. Według hotelarzy, goście mogą dzięki temu uzyskać spersonalizowaną ofertę, atrakcyjne ceny oraz dodatkowe bonusy, takie jak dostępność animacji dla dzieci, usługi SPA czy możliwość podróżowania z pupilem.
Polacy coraz chętniej stawiają na wypoczynek w Polsce, a liczba rezerwacji, pomimo wysokiej inflacji, stale rośnie. Z danych raportu „Rezerwuj Sprytnie” wynika, że od 1 czerwca 2020 do 31 maja 2023 w polskich hotelach trzy, cztero i pięciogwiazdkowych dokonano ponad 1,2 mln rezerwacji bezpośrednich. Liczba rezerwacji w okresie wakacyjnym, dokonanych przez strony www hoteli w porównaniu do 2022 roku wzrosła o 18,32 proc.
Jak podaje Polska Organizacja Turystyczna (POT), wakacyjny wypoczynek poza domem planuje 65 proc. Polaków, z czego dwie trzecie planuje wakacje w kraju. Polacy cenią sobie wygodę oraz elastyczną ofertę dopasowaną do swoich potrzeb. Dlatego podczas rezerwacji bezpośrednio na stronach hoteli zwracają dużą uwagę na gwarantowane dodatkowe usługi, takie jak: dostępność animacji dla dzieci, nocleg razem ze swoim pupilem, masaże czy zabiegi pielęgnacyjne. Na podstawie danych, zebranych od regularnie wypoczywających Polaków, zawartych w raporcie „Rezerwuj Sprytnie”, przygotowano listę top 5 istotnych dodatków oferowanych przez polskie hotele. Najbardziej popularnymi są: dostępność parkingu (159 tys. osób), oferta śniadaniowa (95 tys. osób) i obiadokolacji (56 tys. osób), SPA (35 tys. osób) oraz możliwość noclegu razem ze swoim zwierzakiem (28 tys. osób).
Bezpośredni kontakt z hotelem – zawsze na plus
Hotelarze zachęcają: przy bezpośrednim kontakcie z hotelem można te usługi dowolnie łączyć w personalizowane pakiety. W ofertach noclegowych można znaleźć pakiety, w których za psa nic nie zapłacimy i będzie on mile widziany. A w zestawach powitalnych czekają niespodzianki dla pupila, jak np.: miska dla psa lub kota, czy różne przysmaki.
„Wakacje to czas na reset, odskocznia od codziennych obowiązków, czas dla siebie w komfortowych warunkach. Ważne jest więc, by odpoczynek w wymarzonym miejscu skrojony był na miarę naszych indywidualnych potrzeb. Właśnie dlatego warto wiedzieć, że rezerwacja dokonana bezpośrednio na stronie internetowej hotelu gwarantuje nam najlepsze dopasowanie oferty do naszych wymagań. Jeśli na stronie hotelu nie udało się odnaleźć idealnej oferty wówczas warto skontaktować się z hotelem telefonicznie lub mailowo. Nie bójmy się negocjować i pytać o rzeczy, które dadzą nam pełnię relaksu i wytchnienia. Taka rozmowa i dopasowanie oferty do swoich wymagań gwarantuje nam udany i opłacalny wypoczynek” – Elżbieta Lendo, prezes sieci Polskie Hotele Niezależne.
„Hotele, oprócz pobytowych bonusów, często oferują też dodatkowe atrakcje, takie jak animacje dla dzieci, warsztaty plastyczne, wizyty w spa i wiele innych. Dla wielu rodziców ważne jest, by odpoczywając w wymarzonym miejscu nie musieć martwić się organizacją dodatkowych zajęć dla swoich pociech. W wielu miejscach pracownik hotelu zawsze doradzi z jakich atrakcji warto skorzystać na miejscu i gdzie szukać dodatkowych rozrywek turystycznych. Wszystkiego tego możemy się jednak dowiedzieć wyłącznie na stronie www hotelu lub rozmawiając bezpośrednio z recepcją hotelu” – dodaje Elżbieta Lendo.
Profitroom podkreśla, że na stronach internetowych hoteli znajduje się dokładny opis wszystkich dostępnych usług, a także wolnych terminów i cen pobytów. Takie rozwiązanie daje szereg obustronnych korzyści. Przede wszystkim cena podczas bezpośredniej rezerwacji w hotelu często jest niższa, zwłaszcza jeśli planujemy rodzinne wakacje. Na stronie hotelu można znaleźć o wiele więcej niż tylko nocleg ze śniadaniem. To często darmowy parking, dostęp do strefy wellness, dodatkowe posiłki i wiele innych zniżek. Coraz bardziej popularne są też pakiety pobytowe, czyli oferty dopasowane do potrzeb odwiedzających dany hotel gości.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Złoty Certyfikat POT 2024 dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna po raz 21. uhonorowała najlepsze atrakcje turystyczne w…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2024
„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta
Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Sezon letni nad Bałtykiem: 13,2 proc. więcej turystów niż rok wcześniej
Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że turystyka w Polsce, a szczególnie…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Podróż w rytmie slow – Mołdawia na Targach ITTF Warsaw
Mołdawianie mówią, że gościnność to ich drugie imię, dlatego każdy, kto odwiedzi ten…
0 Komentarzy8 Minuty