Revolut z nową opcją dla podróżujących. Ponad 300 tys. atrakcji turystycznych do wyboru
Revolut, aplikacja finansowa, wprowadza do swojej oferty usług dla podróżujących nową funkcję, która umożliwi wyszukiwanie, rezerwacje i opłacanie różnorodnych atrakcji podczas podróży. Ponad 300 tys. atrakcji od lotu balonem w Kapadocji, poprzez wizytę w kopalni soli w Wieliczce, po degustację win w Toskanii jest możliwych do wyboru na klientów Revolut z Europy i Wielkiej Brytanii.
Nowa funkcja Atrakcje (Experiences) została udostępniona dla klientów w Europie (EOG) i Wielkiej Brytanii. Ma ona pomóc urozmaicić nadchodzący urlop o jedną z 300 tys. aktywności i wycieczek. Do wyboru dostępne będą m.in. bilety na koncert muzyki Chopina w Muzeum Archidiecezji Warszawskiej, rejs katamaranem i romantyczną kolację na Santorini, czy też lot balonem nad górami Kapadocji.
W aplikacji znajdują się też dodatkowe opcje do rezerwowania noclegów w hotelach i pensjonatach Stays, możliwość wynajęcia domów i mieszkań prywatnych Homes, podział rachunków za grupowe wydatki na urlopie, wymianę walut i opcję przechowywania ich na 30 subkontach walutowych oraz w zależności od posiadanego planu, czy też ubezpieczenie podróżne.
„Zdajemy sobie sprawę, że nowe doświadczenia to często najlepsza część wakacyjnych podróży. Dlatego, jest nam bardzo miło udostępnić klientom największy na świecie wybór aktywności, wycieczek i atrakcji bezpośrednio z poziomu naszej aplikacji” – powiedział Christopher Guttridge, general manager produktów lifestyle w Revolut.
„Atrakcje to kolejny element naszej oferty usług turystycznych obejmującej wynajem domów prywatnych, noclegów w hotelach, wymianę walut, wykupienie ubezpieczenia podróżnego, prowadzenie sejfu grupowego na wakacyjne wydatki i inne funkcje ułatwiające wyjazd na każdym etapie podróży” – dodał Christopher Guttridge.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Złoty Certyfikat POT 2024 dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna po raz 21. uhonorowała najlepsze atrakcje turystyczne w…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2024
„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta
Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Sezon letni nad Bałtykiem: 13,2 proc. więcej turystów niż rok wcześniej
Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że turystyka w Polsce, a szczególnie…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Podczas konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty