Novotel w nowej kampanii promocyjnej z wytwórniami Disney i Pixar
Novotel i Disney Pixar łączą siły w ramach kampanii promującej film „Między nami żywiołami”, skupiającej się na różnorodności rodzin. „Między nami żywiołami” to nowa produkcja fabularna, której akcja rozgrywa się w Mieście Żywiołów zasiedlonym przez tworzących jedną społeczność przedstawicieli czterech elementów: Ognistych, Wodnistych, Glebiarzy i Powietrznych.
Novotel, międzynarodowa sieć hotelowa, rozpoczyna kampanię w ponad 20 krajach europejskich. W ramach współpracy z wytwórniami Disney i Pixar, marka przygotowała specjalne oferty, niespodzianki i zabawy inspirowane filmem „Między nami żywiołami”. To kolejny rozdział współpracy marki z wytwórniami Disney i Pixar, która objęła już cztery premiery filmowe: „Naprzód” (2020), „Co w duszy gra” (2020), „Luca” (2021), „Buzz Astral” (2022).
„Cały zespół Novotel wprost nie może się doczekać wprowadzenia klimatu „Między nami żywiołami” do naszych hoteli. Pixar znów wyczarował historię, z którą mogą się utożsamić wszyscy podróżnicy, poruszającą tak ważne tematy jak różnorodność, rodzina i miłość. W hotelach Novotel z otwartymi ramionami witamy wszystkie rodziny i pomagamy naszym gościom radować się podróżą oraz czasem, który wspólne spędzają w trasie” – powiedziała Nadège Keryhuel, global vice president, midscale brands w Accor.
Niespodzianki i konkursy z nagrodami dla rodzin
W ramach współpracy z filmem „Między nami żywiołami” uczestniczące w akcji hotele Novotel będą oferować szereg atrakcji dla rodzin goszczących w tych obiektach. Podczas wakacyjnych pobytów w przestrzeniach publicznych hoteli na dzieci będą czekały liczne niespodzianki, na przykład podkładki z grami planszowymi, czy też kolorowanki.
Wspólna kampania filmu „Między nami żywiołami” i marki Novotel obejmie również media społecznościowe, gdzie fani z całego świata będą mieli szansę wygrać udział w wydarzeniach kulinarnych i pobytach inspirowanych czterema żywiołami. Doznania kulinarne będą czekały na zwycięzców w wybranym hotelu Novotel w Londynie, gdzie sala konferencyjna przejdzie metamorfozę i stanie się scenerią dla pięciodaniowego posiłku inspirowanego powietrzem, wodą, ogniem i ziemią. Spośród uczestników konkursu ambasadorzy wybrani przez markę wskażą trzy zwycięskie rodziny.
Oprócz oficjalnej kampanii wybrane hotele Novotel będą również zapraszać członków programu lojalnościowego do wymiany swoich punktów rewards na rodzinny pobyt z atrakcjami związanymi z „Między nami żywiołami”. W niektórych lokalizacjach goście będą mogli wziąć udział w prywatnym pokazie filmu.
„Jak co roku wyobraźnię wszystkich rodzin rozpala już myśl o zbliżających się wakacjach. Mamy nadzieję, że dla tych, które latem odwiedzą hotele Novotel, będzie to czas jeszcze bardziej ekscytujący i pełen niezapomnianych wrażeń dzięki naszej kampanii z okazji premiery filmu” – dodała Nadège Keryhuel.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2024
Ryanair zachęca podróżnych największą promocją w swojej historii
28 listopada od godz. 10 rusza Black Friday w Ryanair. Przewoźnik zapowiada, że…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
28 listopada 2024
Kiwi.com: 43 proc. Polaków wróci na święta do kraju, egzotyka popularna na Nowy Rok
Dla 43 proc. Polaków Boże Narodzenie to czas powrotów – najczęściej do Warszawy, Krakowa…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2024
Brussels Airlines rozszerza siatkę połączeń na lato 2025
Brussels Airlines przygotowują się do sezonu letniego 2025, rozszerzając ofertę…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2024
Marta Jonak-Mikołajczyk dyrektorem ds. zarządzania przychodami w hotelu Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach
Marta Jonak-Mikołajczyk została dyrektorem odpowiedzialnym za zarządzanie przychodami w…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2024
Mercure Kraków Stare Miasto partnerem krakowskich szopek
Mercure Kraków Stare Miasto, jako główny partner 82. Konkursu i Wystawy Szopek…
0 Komentarzy3 Minuty
26 listopada 2024
ALLinTOO w Łodzi zgromadziło 60 wystawców i 100 kupujących
Pod koniec października w Hotelu Ambasador Premium w Łodzi odbyła się VI edycja…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2024
IBTM World 2024: Polska zyskuje uznanie jako destynacja MICE
Ponad 73 tys. spotkań biznesowych, wzrost liczby Hosted Buyers o 18 proc. oraz udział…
0 Komentarzy4 Minuty
26 listopada 2024
Ryanair rozszerza współpracę z Omio
Ryanair poinformował, że jego pełna oferta dotycząca lotów na 235 kierunkach jest…
0 Komentarzy1 Minuty