Warszawski Courtyard najchętniej polecanym hotelem sieci Marriott w regionie EMEA
Courtyard by Marriott Warsaw Airport Hotel ponownie został wyróżniony przez gości sieci Marriott International. Hotel zajął pierwsze miejsce wśród wszystkich hoteli tej marki w regionie EMEA według współczynnika Intent to Recommend.
Intent To Recommend (ITR) to współczynnik określający jakość oraz zgodność standardów z wymogami marki przyznawany obiektom sieci Marriott na podstawie opinii gości. Na podstawie 1600 ankiet badających zadowolenie gości, warszawski Courtyard w pierwszym półroczu 2023 roku został liderem w tym zestawieniu.
Co roku 100 tys. gości w pierwszym w Polsce Marriotcie
“To wyróżnienie dla całego zespołu warszawskiego hotelu Courtyard, a także docenienie wysiłku i zaangażowania wszystkich naszych pracowników. Cieszymy się, że goście po raz kolejny tak wysoko ocenili nasze zaangażowanie, co motywuje nas do dalszej pracy i utrzymania poziomu lidera” – podkreśla Sylwia Korzeniewska, dyrektorka generalna Courtyard by Marriott Warsaw Airport Hotel.
Czterogwiazdkowy Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport usytuowany jest naprzeciwko terminalu na Lotnisku Chopina w Warszawie i jest pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Obiekt posiada 241 pokoi i 13 sal konferencyjnych o powierzchni prawie 764 m kw. W momencie otwarcia w 2003 roku, obiekt był jedynym hotelem zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska w Polsce. S
Co roku z usług hotelu korzysta prawie 100 tys. gości. Courtyard by Marriott Warsaw Airport był nagradzany międzynarodowymi nagrodami, m.in. w 2022 roku zajął pierwsze miejsce w rankingu wszystkich hoteli marki Courtyard na świecie oraz pierwsze miejsce w Europie wśród wszystkich hoteli sieci Marriott, pozyskując najwięcej nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Złoty Certyfikat POT 2024 dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna po raz 21. uhonorowała najlepsze atrakcje turystyczne w…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2024
„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta
Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Sezon letni nad Bałtykiem: 13,2 proc. więcej turystów niż rok wcześniej
Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że turystyka w Polsce, a szczególnie…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Podróż w rytmie slow – Mołdawia na Targach ITTF Warsaw
Mołdawianie mówią, że gościnność to ich drugie imię, dlatego każdy, kto odwiedzi ten…
0 Komentarzy8 Minuty