Itaka rozpoczyna sprzedaż sezonu lato 2024. W ofercie 177 tras wycieczek objazdowych i 548 hoteli

Itaka rozpoczęła promocyjną sprzedaż sezonu lato 2024. Oferta obejmuje 548 hoteli w 51 destynacjach oraz 177 autorskich tras wycieczek objazdowych. Ponadto wprowadzony został innowacyjny produkt Itaka Smart.

To pierwsza odsłona oferty, sukcesywnie wprowadzane będą kolejne destynacje, hotele i wycieczki. W komunikacie adresowanym do sieci sprzedaży prezes Piotr Henicz podkreśla:

„To początek naszej kolejnej wspólnej podróży i nowych wyzwań jakie niesie sezon lato 2024, a także 35. już wakacje, na które zapraszamy naszych klientów.”

Itaka stawia na optymalny stosunek jakości do ceny, kierunki, gdzie polscy turyści znajdą zarówno najwyższe standardy wypoczynku jak i wiele wakacyjnych atrakcji. Prawie 90 proc. hoteli zakontraktowanych na lato 24 to obiekty cztero- i pięciogwiazdkowe. Niestandardowe długości pobytu, od kilku dni do dwóch tygodni, wyloty z większości polskich lotnisk i jeszcze więcej produktu Itaka Smart opartego na pakietowaniu dynamicznym to kolejne atuty oferty lato 24.

Jak co roku klienci Itaki spędzą wakacje w Grecji w najpopularniejszych kurortach: na Krecie, Rodos, Zakynthos, Kos, Korfu, Thassos i Chalkidiki. Turcja reprezentowana jest przez najsłynniejsze miejsca wakacyjne i najlepsze plaże na Wybrzeżu Egejskim i Riwierze Tureckiej. W ofercie znajduję się też Hiszpania z Wyspami Kanaryjskimi i Portugalia z Maderą. Natomiast na egzotyczne podróże Itaka zaprosi na Zanzibar, Malediwy i Wyspy Zielonego Przylądka. W pierwszej odsłonie sezonu lato 24 są także: Egipt, Tunezja, Bułgaria, Albania, Gruzja, Czarnogóra.

W wakacyjnym portfolio Itaki znalazł się również produkt adresowany do konkretnego klienta: rodzinny wypoczynek w Klubach Przyjaciół Itaki i ItaKarma – wakacje w hotelach „adults only”.

Wycieczki objazdowe do Korei

Dywersyfikacja produktu zaznacza się także w wycieczkach objazdowych. Są to zarówno popularne trasy europejskie jak i egzotyczne podróże. Wśród nowości wyróżniają się wycieczki do Bhutanu, Korei, a także czarter do Rzymu, skąd rozpoczną się trasy objazdowe po Włoszech.

„Wszystkich nas łączy wielka pasja do podróży, dołóżmy więc wszelkich starań, aby podzielić się nią z naszymi klientami i bądźmy ich najlepszymi przewodnikami w odkrywaniu świata, bo I…taki świat jest piękny!” – zwraca się Piotr Henicz do sieci sprzedaży.

Trwa promocyjna sprzedaż oferty, do 28 września w ramach pakietu „zyskaj na wakacje”: dający pewność, że cena nie ulegnie zmianie (gwarancja niezmienności ceny gratis); komfort zmiany rezerwacji bez limitu/ograniczeń (multi zmiana gratis), specjalne warunki rezygnacji i oszczędność na zaliczce (tylko 15 proc., resztę należy dopłacić 22 dni przed rozpoczęciem imprezy), a także: specjalne ceny dla dzieci w wybranych hotelach, zniżki do 44 proc. oraz 3 proc. zniżki dla stałych klientów.

Weronika Szabelewska

Zastępczyni Redaktorki Naczelnej


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center