Chorwacka Wspólnota Turystyczna partnerem XIII Forum Promocji Turystycznej w Katowicach

11 października 2023 w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędzie się XIII Forum Promocji Turystycznej. Każda edycja tego wydarzenia przyciąga liczne grono ekspertów, przedstawicieli branży oraz organizacji turystycznych z Polski i zagranicy. Chorwacka Wspólnota Turystyczna po raz kolejny jest oficjalnym partnerem Forum.

Chorwacja od lat pozostaje w czołówce ulubionych kierunków turystycznych Polaków. Według danych eVisitor od 1 stycznia do 30 września 2023 roku odwiedziło ją aż 1 054 062 podróżujących z Polski i jest to wzrost o prawie 3 proc. w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, utrzymując Polskę na czwartej pozycji wśród najczęściej odwiedzających ją nacji.

Piękna, różnorodna natura, krystalicznie czyste morze, gościnność mieszkańców i przepyszna lokalna kuchnia to tylko nieliczne spośród atutów Chorwacji, zachęcających Polaków do podróży. W połączeniu z korzystnym położeniem i dostępnością zarówno samolotem jak i autem, to idealny kierunek zarówno na letni wypoczynek, jak i krótszy pobyt poza głównym sezonem, poświęcony zwiedzaniu zabytków wpisanych na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, żeglowaniu po Adriatyku, uprawianiu ulubionych sportów (w tym ekstremalnych) czy odkrywaniu malowniczych Parków Narodowych. Dzięki rozbudowanej bazie hotelowej oraz zapleczu konferencyjnemu jest to też doskonałe miejsce dla wyjazdów biznesowych.

O Chorwackiej Wspólnocie Turystycznej

Chorwacka Wspólnota Turystyczna (CNTB) jest narodową organizacją turystyczną powołaną w celu tworzenia i promowania tożsamości i marki chorwackiej turystyki w kraju i za granicą. Działania CNTB obejmują zarówno planowanie i wdrażanie strategii promocyjnej, jak również inicjowanie i wdrażanie działań promocyjnych będących przedmiotem wspólnego zainteresowania wszystkich podmiotów sektora turystycznego oraz podnoszenie poziomu jakości całej chorwackiej oferty turystycznej.

Do najważniejszych zadań CNTB należy organizacja, realizacja i nadzór nad wszelkimi działaniami związanymi z brandingiem i promocją produktu turystycznego Chorwacji, ujednoliceniem całości chorwackiej oferty turystycznej, realizacją badań rynkowych wspierających promocję chorwackiej turystyki oraz ocena realizowanych działań promocyjnych. Więcej informacji na temat CNTB można znaleźć na stronie chorwacja.hr

Materiał Partnera: Chorwacka Wspólnota Turystyczna