PLL LOT z nową kampanią promocyjną. Ma przywiązać klientów do marki

15 września 2023 roku wystartowała kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych LOT pod hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Nowa kampania ma odzwierciedlać wartości i dziedzictwo PLL LOT, podkreślając jednocześnie znaczenie wielopokoleniowości doświadczeń z marką.
PLL LOT chce podkreślić w nowej kampanii, że podróżowanie samolotem to nie tylko przemieszczanie się między miejscami. To także wspólny czas spędzony z bliskimi i kreowanie wspomnień. Kampania ma za zadanie uświadomić, że towarzysząc pasażerom w podróży, PLL LOT dba o komfort i bezpieczeństwo podróżujących.
„Premiera nowej kampanii to ważny moment dla naszej firmy. Analizy marketingowe wskazały nam nowy kierunek rozwoju marki LOT w oparciu o wartości istotne z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Naszym celem było zbudowanie historii z perspektywy naszych klientów, zaprezentowanie marki pogodnej, angażującej emocjonalnie, dbającej o relacje z pasażerami. W kampanii chcieliśmy zaakcentować tak silną wyjątkowość doświadczeń podróżowania, aby chcieć podzielić się nią z kolejnymi pokoleniami. Marka LOT to także siła sprawcza, dzięki której nasze marzenia czy to o lataniu, czy też o odkrywaniu świata się urzeczywistniają. Wierzę, że odbiorcy naszej kampanii poczują, jak ważne jest to, z kim się podróżuje” – komentuje Ewa Lampart, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej PLL LOT.
Materiały do kampanii wyreżyserował Szymon Pawlik, a za realizację odpowiada Film Produkcja. Kanwę filmu promocyjnego stanowi wielopokoleniowość doświadczeń z marką PLL LOT, wyrażona za pomocą symbolu plecaka, oznaczonego przypinkami z podróży, który jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. Spot podkreśla, że narodowy przewoźnik towarzysząc pasażerom w podróży, zapewnia im to, co jest najważniejsze: komfort i bezpieczeństwo. Opowiada historię podróżowania, symbolizowaną przez przekazywanie plecaka z przypinkami z podróży z pokolenia na pokolenie. Materiał jest wypełniony zdjęciami autorstwa Macieja Rytera oraz zapadającą w pamięć muzyką.
„Latanie to pasja wynikająca z chęci poznawania świata oraz otwartości na inne kultury i nowych ludzi. Tworząc platformę komunikacyjną dla PLL LOT chcieliśmy opowiedzieć o tej pasji w ciekawy i nowoczesny sposób. Było to ogromne wyzwanie produkcyjne – od logistyki po ekscytujące wybory kreatywne. Ostateczny kształt kampanii to praca wielu osób, w tym niezwykle zdolnego reżysera Szymona Pawlika, którego oko do kadrów i doskonałe wyczucie dźwięków pomogło stworzyć kampanię na miarę wyjątkowej, globalnej marki, jaką są PLL LOT. Cieszę się, że tu każdy element jest na najwyższym poziomie” – od muzyki, przez zdjęcia, aż po grę aktorską i ostateczny montaż – dodaje Jakub Korolczuk, dyrektor kreatywny Grey Group Poland.
Grey Group Poland przygotowała strategię i kampanię reklamową, media zaplanował i kupił dom mediowy Sigma BIS. Wszystkie działania zostały zrealizowane we współpracy z zespołem biura marketingu PLL LOT.
W kampanii wykorzystano nowoczesne formaty reklamowe, które mają zwiększyć szansę na długi i świadomy kontakt konsumenta z treścią. Powstało także kilkadziesiąt różnych formatów przeznaczonych do mediów tradycyjnych, jak i cyfrowych. Kampania, oprócz Polski, będzie realizowana także na rynkach Ameryki Północnej, Korei Południowej oraz Niemiec.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Costa Cruises stawia na partnerów. Polskie biura podróży wśród nagrodzonych
Costa Cruises zorganizowała dwa wydarzenia skierowane do partnerów i przedstawicieli…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
KLM rozszerza europejską siatkę połączeń. Nowe trasy do Jersey, Santiago de Compostela i Oviedo
KLM zapowiedział uruchomienie trzech nowych połączeń w sezonie letnim 2026. W ofercie…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe zimowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT połączą Warszawę z Bangkokiem
Polskie Linie Lotnicze LOT poszerzają swoją siatkę połączeń dalekodystansowych o nową…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty










