PLL LOT z nową kampanią promocyjną. Ma przywiązać klientów do marki
15 września 2023 roku wystartowała kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych LOT pod hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Nowa kampania ma odzwierciedlać wartości i dziedzictwo PLL LOT, podkreślając jednocześnie znaczenie wielopokoleniowości doświadczeń z marką.
PLL LOT chce podkreślić w nowej kampanii, że podróżowanie samolotem to nie tylko przemieszczanie się między miejscami. To także wspólny czas spędzony z bliskimi i kreowanie wspomnień. Kampania ma za zadanie uświadomić, że towarzysząc pasażerom w podróży, PLL LOT dba o komfort i bezpieczeństwo podróżujących.
„Premiera nowej kampanii to ważny moment dla naszej firmy. Analizy marketingowe wskazały nam nowy kierunek rozwoju marki LOT w oparciu o wartości istotne z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Naszym celem było zbudowanie historii z perspektywy naszych klientów, zaprezentowanie marki pogodnej, angażującej emocjonalnie, dbającej o relacje z pasażerami. W kampanii chcieliśmy zaakcentować tak silną wyjątkowość doświadczeń podróżowania, aby chcieć podzielić się nią z kolejnymi pokoleniami. Marka LOT to także siła sprawcza, dzięki której nasze marzenia czy to o lataniu, czy też o odkrywaniu świata się urzeczywistniają. Wierzę, że odbiorcy naszej kampanii poczują, jak ważne jest to, z kim się podróżuje” – komentuje Ewa Lampart, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej PLL LOT.
Materiały do kampanii wyreżyserował Szymon Pawlik, a za realizację odpowiada Film Produkcja. Kanwę filmu promocyjnego stanowi wielopokoleniowość doświadczeń z marką PLL LOT, wyrażona za pomocą symbolu plecaka, oznaczonego przypinkami z podróży, który jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. Spot podkreśla, że narodowy przewoźnik towarzysząc pasażerom w podróży, zapewnia im to, co jest najważniejsze: komfort i bezpieczeństwo. Opowiada historię podróżowania, symbolizowaną przez przekazywanie plecaka z przypinkami z podróży z pokolenia na pokolenie. Materiał jest wypełniony zdjęciami autorstwa Macieja Rytera oraz zapadającą w pamięć muzyką.
„Latanie to pasja wynikająca z chęci poznawania świata oraz otwartości na inne kultury i nowych ludzi. Tworząc platformę komunikacyjną dla PLL LOT chcieliśmy opowiedzieć o tej pasji w ciekawy i nowoczesny sposób. Było to ogromne wyzwanie produkcyjne – od logistyki po ekscytujące wybory kreatywne. Ostateczny kształt kampanii to praca wielu osób, w tym niezwykle zdolnego reżysera Szymona Pawlika, którego oko do kadrów i doskonałe wyczucie dźwięków pomogło stworzyć kampanię na miarę wyjątkowej, globalnej marki, jaką są PLL LOT. Cieszę się, że tu każdy element jest na najwyższym poziomie” – od muzyki, przez zdjęcia, aż po grę aktorską i ostateczny montaż – dodaje Jakub Korolczuk, dyrektor kreatywny Grey Group Poland.
Grey Group Poland przygotowała strategię i kampanię reklamową, media zaplanował i kupił dom mediowy Sigma BIS. Wszystkie działania zostały zrealizowane we współpracy z zespołem biura marketingu PLL LOT.
W kampanii wykorzystano nowoczesne formaty reklamowe, które mają zwiększyć szansę na długi i świadomy kontakt konsumenta z treścią. Powstało także kilkadziesiąt różnych formatów przeznaczonych do mediów tradycyjnych, jak i cyfrowych. Kampania, oprócz Polski, będzie realizowana także na rynkach Ameryki Północnej, Korei Południowej oraz Niemiec.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Na konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Lotnisko Chopina: blisko 15 proc. wzrost liczby pasażerów w październiku
Lotnisko Chopina w Warszawie odnotowało znaczny wzrost liczby pasażerów w październiku.…
0 Komentarzy4 Minuty
19 listopada 2024
Costa Cruises prezentuje specjalne rejsy „Costa Voyages”
Costa Cruises zaprasza na rejsy „Costa Voyages Special Edition” na pokładzie statku Costa…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Ryanair połączy Bydgoszcz z Alicante
Ryanair uruchamia nowe połączenia z lotniska w Bydgoszczy. Od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty