Ryanair wspiera Fundację Dzieciom. 30 tys. euro ze sprzedaży zdrapek przekazano na cele charytatywne
Ryanair przekazał wczoraj (30 października) 30 tys. euro swojemu partnerowi charytatywnemu, Fundacji Dzieciom, aby wesprzeć pracę organizacji w zakresie opieki nad chorymi dziećmi. Ryanair współpracuje z Fundacją Dzieciom w Polsce w ramach programu zdrapek od 2019 roku i przy wsparciu swoich klientów zebrał do tej pory 40 tys. euro na rzecz fundacji.
Program zdrapek Ryanair okazał się popularny wśród polskich klientów, dając pasażerom szansę na wygranie nagród, w tym samochodów i nagród pieniężnych, a także szansę na zgarnięcie 1 mln euro w corocznym wydarzeniu Ryanair “Win a Mill”, które odbywa się w siedzibie linii lotniczej w Dublinie w Irlandii.
Po uruchomieniu programu zdrapek charytatywnych w 2009 roku, Ryanair zebrał do tej pory łącznie 2 mln euro na cele charytatywne w całej Europie.
„Cieszymy się, że możemy kontynuować nasze wsparcie dla Fundacji Dzieciom, przekazując darowiznę w wysokości 30 tys. euro, która stanowi hojny wkład naszych klientów zarówno w Polsce, jak i w całej Europie w ciągu ostatniego roku. Z dumą współpracujemy z Fundacją Dzieciom od 2019 roku i przez cały ten czas zebraliśmy ponad 40 tys. euro na cele charytatywne. Mamy silną więź z tą organizacją charytatywną, a nasze załogi z ogromną pasją wspierają niesamowitą pracę, którą wykonują w Polsce” – mówi o wsparciu Ryanair dla Fundacji Dzieciom, szefowa komunikacji Ryanair, Jade Kirwan.
„Dzięki naszemu programowi zdrapek Ryanair przekazał ponad 2 mln euro na rzecz organizacji charytatywnych w całej Europie i chcemy szczególnie podziękować wszystkim naszym klientom, którzy kupili zdrapkę charytatywną na pokładzie samolotu Ryanair, pomagając zarówno Fundacji Dzieciom, jak i wielu innym ważnym organizacjom charytatywnym w całej Europie. Z niecierpliwością czekamy na kontynuację naszego programu zdrapek i wspieranie jeszcze większej liczby organizacji charytatywnych, ponieważ nadal rośniemy, aby przewieźć 300 mln pasażerów rocznie do 2034 roku” – dodaje Jade Kirwan.
POWIĄZANE WPISY
25 listopada 2024
Rekordowe półrocze Grupy Emirates: 2,5 mld dolarów zysku netto
Grupa Emirates przedstawiła półroczne wyniki finansowe. W pierwszych sześciu miesiącach…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2024
Nocowanie.pl: słaby sezon jesienny w obiektach noclegowych
Tegoroczna jesień okazała się rozczarowująca dla polskiej branży noclegowej. Według…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2024
„Gotowy na wakacje” – innowacyjne rozwiązanie dla biur podróży
Firma technologiczna Sykon stworzyła nowoczesną aplikację mobilną „Gotowy na wakacje”.…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Złoty Certyfikat POT 2024 dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna po raz 21. uhonorowała najlepsze atrakcje turystyczne w…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2024
„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta
Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Sezon letni nad Bałtykiem: 13,2 proc. więcej turystów niż rok wcześniej
Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że turystyka w Polsce, a szczególnie…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
[…] Ryanair wspiera Fundację Dzieciom. 30 tys. euro ze sprzedaży zdrapek przekazano na cele charytatyw… […]