Mauritius Tourism Promotion Authority rozpoczyna działalność na polskim rynku

fot. Xavier Coiffic /unsplash

Mauritius Tourism Promotion Authority (MTPA) oficjalnie rozpoczęła swoją działalność na polskim rynku. Inicjatywa ma na celu zwiększenie promocji Mauritiusa jako ekskluzywnej i wszechstronnej destynacji, która będzie odpowiednia zarówno dla indywidualnych turystów, jak i osób planujących spotkania, konferencje oraz wydarzenia korporacyjne.

Na czele nowego przedstawicielstwa stanie Katarzyna Kajak, obejmując stanowisko menadżera ds. PR i marketingu. Z dwudziestoletnim doświadczeniem w branży turystycznej i wiedzą na temat specyfiki polskiego rynku oraz unikalnych atrakcji Mauritiusa, Katarzyna Kajak jest przygotowana do pełnienia roli ambasadora tej marki.

„Obserwujemy stały wzrost zainteresowania Mauritiusem wśród polskich turystów. Jest to rynek o ogromnym potencjale, którego dynamika i wymagania znamy i rozumiemy. Pełni optymizmu patrzymy w przyszłość, wierząc, że pod kierownictwem Pani Kajak, MTPA Polska osiągnie wyznaczone cele, wzmacniając naszą obecność i tworząc trwałe relacje z partnerami biznesowymi” – skomentował Arvind Bundhun, dyrektor MTPA.

„Rozumiem dynamikę polskiego rynku turystycznego oraz unikalne cechy Mauritiusa jako miejsca docelowego. Jestem podekscytowana możliwością współtworzenia strategii, która uczyni Mauritius popularnym wyborem wśród polskich turystów” – dodaje Katarzyna Kajak.

MTPA Polska ma w planach wprowadzenie różnorodnych kampanii promocyjnych i edukacyjnych oraz aktywną współpracę z lokalnymi partnerami, w tym touroperatorami, liniami lotniczymi i mediami.