Startuje nowa kampania promująca zimowe atrakcje w Małopolsce

fot. archiwum Małopolska Organizacja Turystyczna

Wraz z pierwszymi opadami śniegu w małopolskich górach, w dniu 11 listopada wystartowała, zimowa kampania promocyjna na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Przedsmak tego, co w sezonie zimowym oferuje Kraków i Małopolska, można zobaczyć w Telewizji Polskiej, Polsacie oraz TVN.

Planując zimowe aktywności, MOT zachęca w spotach, aby odkryć nowe miejsca i możliwości, których ciągle przybywa w Małopolsce, a także odwiedzić znane atrakcje. Małopolska to blisko 60 stacji narciarskich, ponad 150 km nartostrad o różnym stopniu zaawansowania, które czekają na narciarzy i snowboardzistów. W spotach ukazane zostały najbardziej znane atrakcje turystyczne, będące wizytówką zimowej Małopolski. Wśród nich oprócz zabytków Krakowa i jarmarku bożonarodzeniowego na Rynku Głównym, są m.in. Kasprowy Wierch, Tatrzański Park Narodowy, Jaworzyna Krynicka, Słotwiny z wieżą widokową, Kotelnica Białczańska czy termy w Białce Tatrzańskiej.

Kampania spotowa realizowana jest przez Małopolską Organizację Turystyczną w partnerstwie z Województwem Małopolskim i Miastem Kraków w ramach krajowej części projektu pn. „Małopolska cel – podróży”. Rezultatem tej części kampanii będzie zwiększenie rozpoznawalności Krakowa i Małopolski w kraju jako miejsc atrakcyjnych turystycznie także w okresie zimowym, a w perspektywie długofalowej – zwiększenie liczby turystów odwiedzających różne zakątki regionu.

Zimowe migawki z Krakowa i Małopolski, które można obejrzeć na stronie visitmalopolska.pl oraz kanale YouTube.