Meet the Bidder Grand Edition w Arche Hotel Krakowska. 77 wystawców z całego świata i blisko 1,5 tys. spotkań

W dniach 21-22 listopada odbył się Meet the Bidder Grand Edition, a także międzynarodowa konferencja Meeting Industry Sustainability Forum (MISF). Obie imprezy zorganizowane zostały przez zespoły Travel Bidder, a gospodarzem wydarzenia był Arche Hotel Krakowska, będący host hotel partner.
Przez dwa dni Mazovia Convention Bureau pełniło rolę host destination partner. Zorganizowano wspólny Koktajl Mazovii z polskimi winami z Winnicy Dwórzno, na który zostali zaproszeni wystawcy Meet the Bidder, mogący posłuchać utworów Fryderyka Chopina podczas podsumowania MISF. Dodatkowo, Mazovia Convention Bureau przywitała hosted buyersów kolacją w restauracji Elixir, a także zapewniła niespodzianki w postaci nagród z Mazowieckiego Koszyka.
Jako destination partner Meet the Bidder w tym roku wystąpiła Turecka Agencja Promocji i Rozwoju Turystyki – Go Türkiye, która wraz z biurami podróży z Turcji i hotelarzami tureckimi pokazała możliwości rozwoju turystyki MICE i luxury w Turcji.
77 wystawców
Organizatorzy zgromadzili 77 wystawców z całego świata oferujących usługi w ponad 40 krajach świata.
Reprezentanci hoteli i sieci hotelowych na całym świecie – m.in.: Associated Luxury Hotels International, Aquilla Collection, Bahia Principe Hotels & Resorts, Barcelo Hotels, Clermont Hotel Group, Gloria Hotels&Resorts, Grecotels, Iberostar Cuba Hotels and Resortss, Lindner Hotels, Almanac X Alcron Prague, Ambasador Hotel Split, Crowne Plaza Berlin City Centre, Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Munich, Kempinski High Tatras, Jardin Tecina, Orca Praia, Swissôtel The Bosphorus.
Przedstawiciele hoteli w Polsce: Lemon Resort SPA nad jez. Rożnów, Sofitel Victoria Warsaw, Marriott Warsaw, Golden Tulip Warsaw Centre, Leonardo Hotels Polska, MCC Mazurkas Hotel, Mercure Gdansk Stare Miasto, Radisson Blue Gdansk Stare Miasto.
DMC – przedstawiciele biur z Ameryki Centralnej, Chin, Chorwacji, Czarnogóry, Czech, Etiopii, Hiszpanii, Filipin, Gruzji, Korei Południowej, Malezji, Malty, Mongolii, Republiki Południowej Afryki, Rumunii, Słowenii, Tanzanii, Turcji, Włoch, Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Linie lotnicze – Emirates, PLL LOT.
I inni m.in. Norwegian Cruise Lines, Polferries, XOXO Wifi, Mazurkas Transport, Suntago Water World.
Hosted buyers z Litwy, Włoch i Wielkiej Brytanii
Meet the Bidder skierowany był do profesjonalistów z branży turystycznej w szczególności organizatorów wyjazdów motywacyjnych, eventów, wyjazdów luksusowych, „szytych na miarę”. Zarejestrowanych buyers’ów było 111 osób. Na zaproszenie przyjechali też zagraniczni hosted buyers m.in. z Litwy, Ukrainy, Austrii, Niemiec, Włoch, Wielkiej Brytanii.
Rozwinęła się także formuła promesy dla wcześnie przybywających buyersów, którzy po odbyciu określonej liczby spotkań odbierali w nagrodę voucher do Suntago Water World albo voucher na drinka w Panorama Bar w Warsaw Marriott, w Sky Bar w Barcelo Warsaw, lub w Leonardo Hotels w Warszawie.
Meet the Bidder Grand Edition 2023 po spotkaniach zaproponował uczestnikom jeszcze inne atrakcje:
- Tea Time Networking z Hiszpańskim Koktajlem – hiszpańskie wina i sery jako szansa, aby podzielić cię wrażeniami i poznać osoby, z którymi wcześniej nie udało się porozmawiać;
- T-Rex – Travel Experience Expert Night – Formuła „Travel Invitations Game”, pozwalała zdobyć zaangażowanym kupujacym wiele atrakcyjnych – zaproszeń do podróży ufundowanych przez wystawców w kategoriach: Let’s Taste – smakołyki z wybranych destynacji jak wina czy koniak z Gruzji; Let’s Enjoy – w tym np. voucher na siedem dni z nielimitowanym mobilnym internetem XOXO WiFi w dowolnym kraju z oferty ponad 140 państw na świecie; Let’s Stay – pobyty w hotelach – m.in. sześciodniowy pobyt z wyżywieniem w Iberostar Varadero, cztery noclegi na zaproszenie Malta Tourism Authority Warsaw, trzy noce w Playitas Resort, Fuerteventura, pobyt z safari w Aquilla Collection w RPA; Let’s Fly – bilety lotnicze ufundowane przez PLL LOT i Emirates.
Nagrody dla każdego i Meet The Bidder Post Tours
Tego wieczoru nikt nie wyszedł bez nagrody. Finał dopełnił Mazowiecki Koszyk niespodzianek. Jabłko z numerkiem oznaczało np. voucher na spływ Wkrą, voucher na wynajem kampera, bilet rodzinny do Parku Julinek, voucher do Parku Kulturowego Ossów, voucher na zwiedzanie Winnicy Dwórzno, a także lawendową mgiełkę lub butelkę wina Solaris.
Meet The Bidder Post Tours to już tradycja organizatorów, aby gościom z zagranicy przybliżyć piękno naszego kraju.
Warsaw Sightseeing, 23 listopada 2023 – przy okazji spotkań B2B dla uczestników, którzy przyjechali z daleka i chcieli poznać stolicę, dzięki wsparciu Warsaw Convention Bureau zorganizowano zwiedzanie z przewodnikiem Starówki Warszawskiej i części Traktu Królewskiego.
Gdańsk Post Tour (23-24 listopada 2023) – grupa hosted buyers, zaproszona przez Gdansk convention bureau – partnera wyjazdu, miała okazję zwiedzić z przewodnikiem Stare Miasto, a także Europejskie Centrum Solidarności. Zobaczyli także nowoczesne venue hoteli gdańskich zaczynając od Muzeum II Wojny Światowej i odwiedzając Filharmonię Bałtycką.
Partnerem medialnym wydarzenia był portal WaszaTurystyka.pl
POWIĄZANE WPISY
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rusza VIII edycja Turystycznych Mistrzostw Vlogerów
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła VIII edycję Turystycznych Mistrzostw Vlogerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Za nami Międzynarodowe Targi Turystyki i czasu wolnego 2025
Wrocławskie targi przyciągnęły w tym roku ponad 9 tys. zwiedzających oraz 223 wystawców z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rusza VIII edycja Turystycznych Mistrzostw Vlogerów
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła VIII edycję Turystycznych Mistrzostw Vlogerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Za nami Międzynarodowe Targi Turystyki i czasu wolnego 2025
Wrocławskie targi przyciągnęły w tym roku ponad 9 tys. zwiedzających oraz 223 wystawców z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty