OSAT szkoliło biura podróży z wykorzystania AI
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) zorganizowało szkolenie na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w biurach podróży
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) zawsze przykładało i przykłada ogromną wagę do kompetencji oraz profesjonalizmu zrzeszonych agentów.
Już od 2019 roku stawiając na rozwijanie wiedzy i kompetencji swoich członków, OSAT rozpoczęło cykl szkoleń dotyczących wykorzystania mediów społecznościowych w branży turystycznej. To podejście umożliwiło członkom budowanie swojej obecności w mediach społecznościowych w trudnym okresie pandemii COVID-19. Kolejnym krokiem jest przygotowanie branży turystycznej do wykorzystania sztucznej inteligencji.
Szybko zmieniające się otoczenie biznesowe wymaga od agentów elastyczności i gotowości do adaptacji. Dlatego OSAT 1 grudnia 2023 roku w Warszawie zorganizowało szkolenie na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w biurach podróży. Szkolenie przyciągnęło członków stowarzyszenia z całej Polski, którzy mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat nowoczesnych technologii w turystyce.
Szkolenie poprowadził Krzysztof Adamski, doświadczony Trener Turystyki.
Podczas prezentacji uczestnicy dowiedzieli się, jak sztuczna inteligencja może usprawnić procesy rezerwacyjne, personalizować oferty, zwiększyć jakość obsługi klienta oraz pomagać w analizie danych rynkowych
Podczas szkoleń OSAT stawia na interaktywne metody nauczania, które angażują agentów i pomagają im przekładać zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności. Ponadto, organizacja dba o to, aby szkolenia były dostosowane do indywidualnych potrzeb agentów, umożliwiając im rozwijanie się w obszarach, które są kluczowe dla ich roli. Stowarzyszenie planuje kontynuować organizację podobnych wydarzeń. Zapraszani będą eksperci z zakresu mediów społecznościowych i sztucznej inteligencji. Wdrażanie nowości w biurach podróży ma znacząco zwiększyć efektywność pracy.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Złoty Certyfikat POT 2024 dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna po raz 21. uhonorowała najlepsze atrakcje turystyczne w…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2024
„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta
Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Sezon letni nad Bałtykiem: 13,2 proc. więcej turystów niż rok wcześniej
Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że turystyka w Polsce, a szczególnie…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty