Handwritten Collection: planujemy otworzyć około 25 nowych hoteli
Handwritten Collection marka Accor świętuje swoje pierwsze urodziny. Celem marki stworzonej w styczniu 2023 roku jest budowanie kolekcji małych i średnich obiektów, których oferta i guest experience odzwierciedlają charakter i gościnności właściciela i zespołu, pełniących rolę gospodarza domu. W ciągu 12 miesięcy kolekcję Handwritten Collection zasiliło 12 hoteli. W najbliższych latach marka przygotowuje otwarcie około 25 obiektów ze 150 projektami w fazie rozwoju.
W regionie Europy Środkowo-Wschodniej funkcjonują obecnie dwa hotele należące do kolekcji, które znajdują się w Krakowie i Tallinie. Accor podpisał właśnie umowę na uruchomienie kolejnego hotelu Handwritten Collection w stolicy Rumunii. Liczący 100 pokoi Tecadra Bucharest Hotel Handwritten Collection przywita pierwszych gości jesienią 2025 roku.
„Podobnie jak w ręcznie napisanym liście, autorski styl każdego z gospodarzy hoteli Handwritten Collection jest tym, co zapada gościom w pamięć i wyróżnia wszystkie obiekty marki – mówi James Wheatcroft, Global SVP Midscale Brands, Accor. – Odpowiada to na preferencje gości, którzy w trakcie podróży pragną zanurzyć się w klimat każdej z destynacji. Handwritten Collection odpowiada na rosnące zapotrzebowanie rynku na unikatowe hotele z urokiem i osobowością, jednocześnie zapewniając gościom światowy poziom usług i programów lojalnościowych Accor”.
„Zaprojektowaliśmy Handwritten Collection, aby wspierać rosnącą liczbę niezależnych hoteli, które chcą wykorzystać korzyści związane z liderską pozycją wiodącej globalnej grupy hotelowej, jednocześnie zachowując unikalny charakter, który ukształtowali – zauważa Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale & Economy, Accor. – Cieszy nas pozytywny odbiór naszych partnerów i współpracowników konceptu i rozwój kolekcji w pierwszym roku jej funkcjonowania. Z niecierpliwością czekamy na eksplorację wielu nowych możliwości dla Handwritten Collection na rynkach globalnych, mając wysokie oczekiwania co do rozbudowy portfolio marki w 2024 roku”.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty