Sabre i Lufthansa rozszerzają współpracę

Sabre Corporation – jeden z dostawców oprogramowania dla branży turystycznej osiągnął kamień milowy we współpracy z Lufthansa Group. Oferta NDC niemieckiego przewoźnika jest dostępna za pośrednictwem globalnego systemu dystrybucji (GDS) Sabre – na razie we Włoszech i Stanach Zjednoczonych, ale na pierwszą połowę 2024 roku zaplanowane jest stopniowe jej wdrażanie na całym świecie.

Włoskie i amerykańskie biura podróży już teraz mogą rejestrować się w programie partnerskim Lufthansa Group, co umożliwi im kupno, rezerwację i obsługę treści ofert NDC za pośrednictwem interfejsów API Sabre Offer and Order, platformy Sabre Red 360 oraz systemu GetThere. W skład Lufthansa Group wchodzą linie Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthansa, SWISS i Air Dolomiti.

„Owocem naszej współpracy z Lufthansa Group jest udostępnienie treści NDC naszej społeczności biur podróży. Zapewni to ich spójną dystrybucję, niezależnie od kanału, co umożliwi im m.in. przedstawianie pasażerom bardziej spersonalizowanych i konkurencyjnych ofert, ale też pozytywnie wpłynie na wydajność operacyjną” – mówi Kathy Morgan, wiceprezes ds. zarządzania produktami – distribution experiences, Sabre Travel Solutions.

Innowacyjne rozwiązania technologiczne w zakresie sprzedaży detalicznej, obejmujące cały proces obsługi klienta, od tworzenia oferty aż po jej realizację, wdrażane są w ramach programu Beyond NDC Sabre.

„Zintegrowaliśmy i ustandaryzowaliśmy treści oparte na EDIFACT i NDC, dzięki czemu można łatwo porównać i zarezerwować opcje dopasowane do potrzeb klientów” – mówi Sean McDonald, wiceprezes Sabre Travel Solutions w regionie EMEA. –  „Cały proces nie powinien sprawić trudności działom back office i middle office”.