Triverna.pl: skok o 140 proc. w 2023 roku i zrównoważone cele na 2024

Jakub Bączykowski / fot. Triverna.pl

Serwis rezerwacyjny Triverna.pl odnotował w 2023 roku wzrost o 140 proc. w porównaniu do 2019 i o 90 proc. w porównaniu do 2022. Wzrost wynikał głównie z zwiększonego ruchu o 72 proc. w porównaniu z 2022 oraz z wyższej średniej wartości koszyka.

Rozwój sieci partnerów, również z kategorii premium pozwolił serwisowi osiągnąć wyższe ceny niż w 2022 roku. Średnia wartość koszyka wynosiła 1 592 zł, średnia cena pokojonocy 464 zł.

„To był rok inwestycji i budowania fundamentów, dużych nakładów, które zostały włożone w naszą obecność marketingową oraz rozwój zespołu i narzędzi” – komentuje Dawid Dusza, prezes i założyciel Triverna.pl.

Marzec, lipiec, sierpień i listopad z największą liczbą rezerwacji

„Cieszy mnie fakt, że jako Triverna jesteśmy jednym ze stałych narzędzi sprzedaży w hotelach. Tylko stała współpraca pozwala wypracować najlepsze efekty. Tym sposobem zapewniamy obłożenie również w trudnych do sprzedaży miesiącach i wypełniamy obiekty w tygodniu” – dodaje Jakub Bączykowski, dyrektor zarządzający Triverna.pl

W 2023 firma postawiła między innymi na rozwój bloga oraz jego nową szatę graficzną. Rewolucji doczekał się również obszar CRM. Triverna wdrożyła nową platformę marketing automation, przebudowała infrastrukturę wysyłkową, stworzyła nowe szablony newsletterów.

„W 2024 planujemy urosnąć o 53 proc., do 155 mln GMV. Stawiamy na zrównoważony wzrost poprzez ruch, konwersję oraz średnią wartość koszyka. Wzrost ruchu zapewni nam większy budżet na marketing oraz kontynuację inwestycji w strategiczne obszary” – komentuje Dawid Dusza, prezes i założyciel Triverna.pl.