Polska przyciąga uwagę na MCE Central & Eastern Europe w Salzburgu
W minionym tygodniu miało miejsce forum MCE Central & Eastern Europe, pierwsze z serii wydarzeń Europe Congress. W Salzburgu Polskę po stronie dostawców reprezentowali Poland Convention Bureau POT, Mazovia Convention Bureau, Silesia Convention Bureau oraz Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach. Wydarzenie zgromadziło ponad 200 planistów wydarzeń oraz dostawców, oferując doskonałą okazję do nawiązywania kontaktów i rozmów biznesowych.
Forum było okazją do szeregu oficjalnych i nieoficjalnych spotkań z udziałem kluczowych graczy z rynków takich Niemcy, Austria, Szwajcaria (20 proc.) Wielka Brytania i Irlandia (20 proc.) Francja, Beneluks i Skandynawia (25 proc.) Europa Południowa (15 proc.) Bliski Wschód i Azja (10 proc.) oraz Ameryka Północna (10 proc.). Hosted buyers reprezentowali agencje eventowe, korporacje i międzynarodowe stowarzyszenia. Poszukiwali nowych opcji i miejsc na organizację wydarzeń, a oferta Polski wzbudziła ich duże zainteresowanie.
Udział w MCE Central & Eastern Europe w Salzburg stanowił dla polskich przedstawicieli przemysłu spotkań niepowtarzalną okazję do promocji polskich destynacji MICE oraz nawiązania nowych relacji biznesowych Dzięki spotkaniom mogli oni aktywnie prezentować partnerów (rekomendowane CVB, PCO, ITC, konsorcjanci i członkowie) oraz ofertę Polski, przyciągając uwagę potencjalnych planistów wydarzeń. Dodatkowo, udział umożliwił pozyskanie cennych informacji na temat potrzeb i oczekiwań rynku, co pozwala lepiej dostosować ofertę polskich usługodawców do wymagań międzynarodowych klientów.
„Podczas 35 umówionych spotkań z hosted buyers w centrum kongresowym w Salzburgu, Poland Convention Bureau zaprezentowało różnorodne możliwości i potencjał naszego kraju. Organizatorzy wydarzeń interesowali się konkretnymi miastami, możliwościami organizacji konferencji i kongresów oraz podróży motywacyjnych” – powiedział Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu w biurze spotkań i wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej.
„Jestem zadowolony również z faktu, że Śląsk i Mazowsze miały okazję wyeksponować swoje silne strony i wielokrotnie słyszałem pochlebne komentarze od planistów wydarzeń, którzy wyrażali duże zainteresowanie ofertą tych mniej znanych regionów. Jako rezultat spotkań przewidujemy wzmożone zainteresowanie całą Polską jako głównym miejscem docelowym dla wydarzeń, spotkań i podróży motywacyjnych w tej części Europy. Warto również podkreślić, że Polska utrzymuje silną pozycję w globalnych rankingach, zajmując obecnie 23. miejsce w rankingu ICCA i 20. miejsce w rankingu UIA” – dodał Marciuk.
„MCE Central & Eastern Europe 2024 stanowiło doskonałą okazję do nawiązania kontaktów i promocji Mazowsza i Warszawy na międzynarodowym rynku spotkań. Z dumą przedstawialiśmy tam potencjał Mazowsza i Warszawy w zakresie organizacji wydarzeń biznesowych. Oferta wielu członków MROT i WOT, w ramach których funkcjonują Mazovia Convention Bureau i Warsaw Convention Bureau, spotkała się z dużym zainteresowaniem międzynarodowych planistów. Udział przedstawicieli Mazovia Convention Bureau zaowocował inspirującymi spotkaniami i wieloma cennymi leadami konferencyjnymi. Z niecierpliwością czekamy na potwierdzenie części z tych spotkań w Warszawie i na Mazowszu” – skomentowała Iwona Majewska, zastępca dyrektora biura MROT.
Oprócz biur convention w spotkaniach w Salzburgu uczestniczyła również reprezentantka jednego z najważniejszych obiektów kongresowych w Polsce.
„Wydarzenie było przygotowane profesjonalnie, intensywnie i dynamicznie. Dobra i ciekawa lokalizacja z miejscami hotelowymi w sąsiedztwie centrum kongresowego. Mogę podkreślić duże zaangażowanie personelu, otwartość i pomoc na każdym etapie kongresu. Dbałość o szczegóły oraz nadzór, aby każde z planowanych spotkań się odbyło to niekwestionowane atuty wydarzenia w Salzburgu” – powiedziała Justyna Rzepka, Senior Key Account Manager Międzynarodowego Centrum Kongresowego & Spodek (PTWP Event Center Sp. z o.o.).
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Kulturalne Mazowsze – co warto zobaczyć jesienią
Jesienna aura nie zawsze sprzyja wędrówkom na świeżym powietrzu i eksplorowaniu uroków…
0 Komentarzy8 Minuty
19 listopada 2024
Z Gniezna do Warszawy. Nowa wystawa „1025. Narodziny Królestwa” już otwarta
W nowoczesnym gmachu Muzeum Historii Polski w Warszawie 14 listopada odbył się uroczysty…
0 Komentarzy1 Minuta
19 listopada 2024
Podróż w rytmie slow – Mołdawia na Targach ITTF Warsaw
Mołdawianie mówią, że gościnność to ich drugie imię, dlatego każdy, kto odwiedzi ten…
0 Komentarzy8 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty