Exim Tours wdraża nową strategię marketingową
Biuro podróży Exim Tours, agencja kreatywna Must Be Loud oraz dom mediowy dentsu X (dentsu Polska) łączą siły w nowym projekcie komunikacyjnym. Jednym z efektów współpracy jest nowa platforma komunikacji.
Biuro w swojej ofercie ma nie tylko popularne kierunki, takie jak: Włochy, Bułgaria, Chorwacja, Egipt, Grecja, Cypr, Hiszpania, Tunezja, Turcja, Malta, ale także odległe miejsca, jak: Meksyk, Mauritius, Panama, Wyspy Zielonego Przylądka, Malediwy, Wietnam, Dominikana czy Emiraty Arabskie. Oferta touroperatora daje szerokie możliwości komunikacyjne, ale wymaga także odpowiedniego doboru narzędzi i właściwego przekazu do różnorodnych grup odbiorców.
Exim Tours przeprowadziło badanie jakościowe insightów emocjonalnych klientów w kategorii podróże oraz wskazało, jak poszczególne marki, w tym Exim Tours, na nie odpowiadają. Kolejno przeprowadzono badania ilościowe. Głównym celem tego badania była analiza kondycji marek biur podróży w Polsce, a w efekcie badanie kondycji marki touroperatora na tle konkurencji. Wszystkie te działania pozwoliły na stworzenie pełnego obrazu tego, gdzie marka znajduje się tu i teraz oraz wyznaczyć kierunek rozwoju i docelowe miejsce na mapie organizatorów urlopów Polaków.
„Od ponad dekady obserwuję zjawisko braku różnorodności w komunikacji touroperatorów. Wszystkie biura podróży charakteryzuje podobny przekaz czy oprawa graficzna. Cała esencja ich działalności opiera się na tym samym monotonnym przekazie. Właśnie dlatego tak ważne jest wyjście poza znany i być może bezpieczny schemat. Odkryliśmy własną ścieżkę, która przełoży się na komunikację naszych przewag nad konkurencją. Z ekscytacją obserwowałem działania zespołu marketingu w tym obszarze, a efekt ich pracy jest właśnie tym czego oczekiwałem” – komentuje Marcin Małysz, prezes zarządu Exim Tours Polska.
„Jak zaprosić większą liczbę Polaków do wyboru naszego biura podróży? Odpowiedź na to pytanie przewodziła całemu projektowi. Mamy świadomość mocnej i bardzo stabilnej piątej pozycji na polskim rynku. Przeprowadzone badania potrzeb i emocji klientów pokazały nam, że nowy Exim Tours powinien odkrywać. Nowe kierunki podróży, ciekawe i nieoczywiste wakacyjne aktywności, jak i samą markę. Robimy to na tle unikalnego dla kategorii i charakterystycznego dla naszej marki koloru i hasła: A może by tak… zacząć odkrywać świat z Exim Torus?” – mówi Marcin Tobiasz, marketing manager Exim Tours Polska.
Nową kampanię Exim Tours będzie można śledzić w internecie, w tym mediach społecznościowych touroperatora, a także na najlepiej ulokowanych nośnikach DOOH w największych polskich miastach. Nowy Exim Tours zobaczymy w takich miejscach jak centralne punkty miast tj. dworce i lotniska czy warszawskie metro. Media zaplanował i kupił dom mediowy dentsu X (dentsu Polska) który jest wyłącznym partnerem biura podróży w tym zakresie. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca marca.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty