Sun & Snow: sezon zimowy lepszy niż rok temu
Firma Sun & Snow zarządzająca wynajmem blisko 2,6 tys. apartamentów, w ponad 50 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce, zanotowała podczas tegorocznych ferii zimowych lepsze obłożenie w swoich obiektach niż w ubiegłym roku.
Tegoroczne ferie zimowe trwały do 25 lutego, kończąc umowny, wysoki sezon zimowy w polskiej turystyce. Średnie obłożenie apartamentów wypoczynkowych położonych w górach, które są obsługiwane przez firmę Sun & Snow, wyniosło 75 proc. Co ciekawe, jak wynika z danych operatora, który dysponuje największym niezależnym systemem rezerwacyjnym w Polsce, w sezonie zimowym zainteresowanie kurortami nadmorskimi było wyższe niż rok wcześniej.
Z kolei najpopularniejsza destynacja – Białka Tatrzańska, notowała poziom obłożenia przekraczający 90 proc., pomimo czynnika pogodowego, który w tym roku nie sprzyjał branży tak jak w poprzednich latach. Dużą popularnością cieszyły się też tradycyjnie Zakopane i Karpacz.
„Oferta jaką przygotowaliśmy w tym roku obejmowała znacznie więcej lokalizacji i apartamentów niż w latach ubiegłych, a mimo to zanotowaliśmy większe obłożenie – zwłaszcza w kurortach górskich. Zarówno my, jak i właściciele apartamentów czujemy oczywiście lekki niedosyt, gdyż druga połowa ferii znalazła się pod presją niezbyt ładnej pogody, która nie pomagała nam, jeśli chodzi o wyjazdy organizowane spontanicznie i z kilkudniowym wyprzedzeniem” – mówi Mariola Skorupa, dyrektor sprzedaży i marketingu Sun & Snow.
Sun & Snow podkreśla, że w okresie zimowym, począwszy od wyjazdów świątecznych, większość pobytów było rezerwowanych znacznie wcześniej niż w latach ubiegłych. Do tej pory istotnym trendem było wstrzymywanie się turystów z rezerwacjami do ostatniej chwili, co wynikało zarówno z obaw dotyczących pogody, ale także świeżych wspomnień związanych z zakazami wyjazdów w okresie pandemii czy obaw dotyczących wzrostu cen.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty