Wakacje.pl startuje z nową kampanią rekrutacyjną kreowaną przez sztuczną inteligencję
Wakacje.pl stworzyły nową kampanię rekrutacyjną, a jej przygotowanie „zleciły” sztucznej inteligencji. Zadanie polegało na zbudowaniu kreacji z wykorzystaniem słynnych zabytków, co z jednej strony ma podkreślać, że agent działa na rynku turystycznym, z drugiej w zabawny sposób zachęcać do zmiany dotychczasowego życia zawodowego.
Wakacje.pl postanowiły wykorzystać sztuczną inteligencję do stworzenia kampanii rekrutacyjnej. Inspiracją była prelekcja jednego z liderów firmy, która podkreśliła potrzebę przyciągnięcia uwagi kandydatów w dobie rozwiniętych social mediów i ograniczonego czasu.
„Pomysł narodził się po jednej z prelekcji realizowanych przez naszego chief e-commerce officera, podczas której opowiadał o możliwościach, jakie daje nam sztuczna inteligencja. Postanowiłem zrobić pierwszą w branży turystycznej kampanię rekrutacyjną wygenerowaną z jej pomocą. W dobie silnie rozwiniętych social mediów, braku czasu i codziennego pędu mamy tylko chwilę – dosłownie sekundy na to, aby przykuć uwagę kandydata. Przygotowaliśmy zatem dziewięć grafik i relacji na facebooka, linkedIna oraz instagrama, bo właśnie tam najłatwiej spotkać potencjalnych kandydatów do pracy” – mówi Piotr Piankowski EB & Event manager w Wakacje.pl.
Multiagentowi zależało, by kampania była osadzona w turystycznym świecie, jako motyw wykorzystał zabytki znajdujące się w różnych zakątkach świata. Posągi i budowle, które od tysięcy lat tkwią niewzruszone w tym samym miejscu, dzięki sztucznej inteligencji zostały przeniesione za biurka.
Budda czy posąg Moai z Wysp Wielkanocnych przed komputerem to nie tylko zabawa grafiką, ale przede wszystkim metafora zasiedzenia w jednym miejscu pracy i zachęta do podjęcia działań dla wszystkich, którzy być może mają obawy związane z wprowadzeniem zmian w swoim zawodowym życiu. Kreacje sugerują, że nawet najbardziej stali w swoich przyzwyczajeniach mogą odważnie sięgać po to co nowe i ekscytujące. Właśnie z takim przekazem Wakacje.pl starają się dotrzeć do wszystkich, którzy chcą rozwijać się zawodowo.
„Praca w branży travel jest wyjątkowa z miliona powodów. Dla wielu osób pierwszym skojarzeniem będzie możliwość podróżowania. Jednak warto podkreślać, że turystyka to bardzo interdyscyplinarna branża, w której swoje miejsce znajdą niemal wszyscy – pasjonaci innych krajów, ale też nowoczesnych technologii. Jeśli dołożymy do tego możliwość współpracy z zespołem fantastycznych ekspertów i menedżerów, mamy gotową receptę na pracę marzeń – zachęca Piotr Piankowski.
Prowadzona właśnie kampania rekrutacyjna to jeden z dowodów na to, że w Wakacje.pl można robić rzeczy nie tylko niestandardowe, ale i przełomowe.
„Koncept kreatywny i hasła powstawały we współpracy z kilkoma działami. Pierwszym krokiem było przygotowanie wizualizacji w programie graficznym, który pozwolił przedstawić zamysł kampanii. Na tej podstawie powstały prototypy profesjonalnych kreacji, do których stworzenia wykorzystaliśmy sztuczną inteligencję. Na kolejnym etapie specjaliści od grafiki dopieszczali już szczegóły projektów, a zespół copywriterski pracował nad hasłami reklamowymi” – podsumowuje Piotr Piankowski.
POWIĄZANE WPISY
1 kwietnia 2025
eSky.pl: Włochy liderem wiosennych city breaków Polaków
Internetowe biuro podróży eSky.pl opublikowało raport na temat wiosennych city breaków w…
0 Komentarzy2 Minuty
31 marca 2025
Nowy dyrektor Slovakia Travel
Narodowa organizacja promocji turystyki Slovakia Travel ma nowy zarząd. Dyrektorem…
0 Komentarzy1 Minuty
28 marca 2025
Stubai: trasy narciarskie będą dostępne do 11 maja
Położony na wysokości ponad 3 000 m n.p.m. lodowiec Stubai oferuje obecnie doskonałe…
0 Komentarzy3 Minuty
27 marca 2025
Wiosenna edycja Meet the Bidder 2025
26 marca 2025 roku odbyła się 30. edycja Meet the Bidder. W wydarzeniu uczestniczyło…
0 Komentarzy2 Minuty
27 marca 2025
Kiwi.com: loty na Wielkanoc 2025 tańsze niż rok wcześniej
Według danych Kiwi.com liczba rezerwacji podróży na okres świąt wielkanocnych wzrosła o…
0 Komentarzy1 Minuty
2 kwietnia 2025
29 lotów tygodniowo z Polski do Paryża w letnim rozkładzie Air France
Air France zaprezentował strategię na sezon letni 2025, kontynuując rozwój swojej siatki…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Od muzyki po turystykę, czyli fenomen K-popu i K-dram
Koreańska popkultura od lat zdobywa coraz większą popularność na całym świecie. Jej…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Wręczono nagrody Coral Travel Starway World Best Hotels 2024. Maxx Royal Kemer triumfuje
Nagrody Starway World Best Hotels, które co roku przyznaje Coral Travel, zostały wręczone…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Travelist.pl: ceny noclegów w górę, ale chętnych nie brakuje
Eksperci portalu Travelist.pl sprawdzili, czy Polacy zamierzają wykorzystać nadchodzące…
0 Komentarzy4 Minuty
1 kwietnia 2025
eSky.pl: Włochy liderem wiosennych city breaków Polaków
Internetowe biuro podróży eSky.pl opublikowało raport na temat wiosennych city breaków w…
0 Komentarzy2 Minuty
31 marca 2025
Nowy dyrektor Slovakia Travel
Narodowa organizacja promocji turystyki Slovakia Travel ma nowy zarząd. Dyrektorem…
0 Komentarzy1 Minuty
28 marca 2025
Stubai: trasy narciarskie będą dostępne do 11 maja
Położony na wysokości ponad 3 000 m n.p.m. lodowiec Stubai oferuje obecnie doskonałe…
0 Komentarzy3 Minuty
27 marca 2025
Wiosenna edycja Meet the Bidder 2025
26 marca 2025 roku odbyła się 30. edycja Meet the Bidder. W wydarzeniu uczestniczyło…
0 Komentarzy2 Minuty
27 marca 2025
Kiwi.com: loty na Wielkanoc 2025 tańsze niż rok wcześniej
Według danych Kiwi.com liczba rezerwacji podróży na okres świąt wielkanocnych wzrosła o…
0 Komentarzy1 Minuty
2 kwietnia 2025
29 lotów tygodniowo z Polski do Paryża w letnim rozkładzie Air France
Air France zaprezentował strategię na sezon letni 2025, kontynuując rozwój swojej siatki…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Od muzyki po turystykę, czyli fenomen K-popu i K-dram
Koreańska popkultura od lat zdobywa coraz większą popularność na całym świecie. Jej…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Wręczono nagrody Coral Travel Starway World Best Hotels 2024. Maxx Royal Kemer triumfuje
Nagrody Starway World Best Hotels, które co roku przyznaje Coral Travel, zostały wręczone…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Travelist.pl: ceny noclegów w górę, ale chętnych nie brakuje
Eksperci portalu Travelist.pl sprawdzili, czy Polacy zamierzają wykorzystać nadchodzące…
0 Komentarzy4 Minuty
1 kwietnia 2025
eSky.pl: Włochy liderem wiosennych city breaków Polaków
Internetowe biuro podróży eSky.pl opublikowało raport na temat wiosennych city breaków w…
0 Komentarzy2 Minuty