Osiem nowych filmów promujących w Holandii turystykę aktywną polskich regionów

Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie przygotował, we współpracy z regionami, osiem spotów promujących turystykę aktywną w Polsce. Filmy są przeznaczone do kampanii w mediach społecznościowych na rynku niderlandzkim.
Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie wyprodukował osiem spotów m.in. promujących polskie regiony, które uczestniczyły w 19. edycji tej prestiżowej imprezy.
Podczas targów, w których Polska była krajem partnerskim, promowały się województwa dolnośląskie, lubelskie, mazowieckie, małopolskie, śląskie, warmińsko-mazurskie oraz zachodniopomorskie. Każdemu z tych regionów poświęcono osobny spot, natomiast jeden z filmów dotyczy turystyki aktywnej w całym kraju.
„Chcemy wykorzystać spoty nie tylko w naszych mediach społecznościowych, ale również dotrzeć do potencjalnego odbiorcy za pomocą płatnych kampanii. Mamy nadzieję, że będą one także wykorzystywane w promocji przez naszych regionalnych partnerów” – mówi Dominika Szulc, dyrektor ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli.
„Przygotowany materiał to dynamiczna reklama szerokiej oferty aktywności sportowych, jakim możemy się oddać podczas wypoczynku np. w przepięknym regionie Warmii i Mazur” – uważa Małgorzata Wasilenko, dyrektor Biura Regionalnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli.
Krótkie, ok. 20 i 30-sekundowe produkcje, zostały przygotowane w pionie, aby mogły być wykorzystywane w popularnym obecnie formacie reels (Instagram), shorts (YouTube) czy stories (Facebook).
„Wyświetlanie spotów na przestrzeni całego roku pozwoli na utrwalenie wizerunku promocyjnego regionów, które wzięły udział w targach Fiets en Wandelbeurs” – podkreśla Małgorzata Duijnmayer z ZOPOT Amsterdam, która koordynowała produkcję filmów. W jej ocenie dzięki użyciu formatu reels będzie można dotrzeć z przekazem do grona młodszych odbiorców i zainspirować ich do odkrywania piękna polskiej przyrody oraz tras rowerowych i wędrownych.
Kampania będzie prowadzona od kwietnia br. na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz TikToku.
POWIĄZANE WPISY
19 grudnia 2025
2. edycja Dolnośląskiego Forum Turystyki Zrównoważonej: dziedzictwo i tożsamość regionu w centrum uwagi
Blisko 100 uczestników spotkało się 15 grudnia w Świeradowie Zdroju podczas 2. edycji…
0 Komentarzy5 Minuty
19 grudnia 2025
Voucher na prywatne lekcje tańca z gwiazdami TVN na licytacji charytatywnej Gali Waszej Turystyki 2026
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku,…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2025
Mazury Zachodnie zimą – spokojna alternatywa dla zatłoczonych górskich kurortów
Mazury Zachodnie kojarzone są przede wszystkim z letnim wypoczynkiem nad jeziorami. Zimą…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2025
Turystyka bliska naturze. Lubuskie pasieki otwierają się na turystów
Turystyka ewoluuje w kierunku doświadczeń bliższych naturze i lokalnym tradycjom. Jednym…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2025
Egzotyczny obraz Zosi Markowskiej na licytacji charytatywnej Gali Waszej Turystyki 2026
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku,…
0 Komentarzy1 Minuty
10 grudnia 2025
Mazowsze z nową strategią rozwoju turystyki biznesowej. MROT wyznacza kierunki dla branży MICE na lata 2026–2030
W Centrum Prasowym Foksal w Warszawie odbyła się konferencja podsumowująca projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
Air Astana spotkała się z branżą w Warszawie
Kazachskie Linie Lotnicze Air Astana zorganizowały 8 grudnia w Warszawie przedświąteczne…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
II Warszawskie Forum Turystyki i Rekreacji: nauka i praktyka o zarządzaniu turystyką w jednym miejscu
28 listopada 2025 roku w Warszawie odbyła się II edycja Warszawskiego Forum Turystyki i…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Mazowsze pełne legend – odkryj trzy zamki, które pokochają dzieci
Mazowsze skrywa wiele miejsc owianych fascynującymi legendami, które potrafią pobudzić…
0 Komentarzy6 Minuty










