Joanna Czechowska w Polskim Holdingu Hotelowym
Joanna Czechowska z początkiem maja 2024 roku zasiliła szeregi biura komunikacji i PR w biurze Polskiego Holdingu Hotelowego.
Joanna to osoba w wieloletnim doświadczeniem w branży, która do tej pory związana była z największą międzynarodową siecią hotelową na świecie – Marriott International.
,,Cieszę się, że do naszego zespołu dołączył wysokiej klasy fachowiec nie tylko na rynku hotelowym. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie Joanny przyczynią się do dalszego, dynamicznego rozwoju biura komunikacji i PR – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego”
Joanna w roku 2013 ukończyła z wyróżnieniem Uniwersytet Warszawski na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, na specjalności Public Relations i Marketing Medialny. Jeszcze w trakcie studiów zaczęła pracę w japońskiej korporacji technologicznej Fujifilm. Za swój pierwszy projekt dla tej firmy, Praca jak marzenie, została laureatką konkursu PRoton. W latach 2010-2019 pracowała w Fujifilm, zajmując się działaniami marketingowymi i PR w Polsce, w Czechach i na Słowacji. W Fujifilm odpowiadała też za komunikację korporacyjną zewnętrzną, jak i wewnętrzną między Warszawą i globalną centralą firmy w Tokio.
Z hotelarstwem związana jest od 1 grudnia 2019 roku, kiedy dołączyła do amerykańskiej firmy Marriott International. Wśród najważniejszych zadań było skoordynowanie działań marketingowych w czterech hotelach Sheraton w Polsce, wzmocnienie wizerunku marki Westin na polskim rynku, utrzymywanie dobrych relacji z mediami, promocja programu lojalnościowego Marriott Bonvoy, repozycjonowanie warszawskiego hotelu Sheraton po remoncie przestrzeni wspólnych i wprowadzenie polskiej wersji strony marriott.com. Z dniem 1 maja br. Joanna dołączyła do Polskiego Holdingu Hotelowego, gdzie będzie koordynować działania z zakresu komunikacji i Public Relations.
Grupa Kapitałowa PHH liczy obecnie ponad 50 hoteli, co czyni ją drugą największą grupą hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Grupa współpracuje – jako franczyzobiorca – z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Złoty Certyfikat POT 2024 dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna po raz 21. uhonorowała najlepsze atrakcje turystyczne w…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2024
„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta
Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Sezon letni nad Bałtykiem: 13,2 proc. więcej turystów niż rok wcześniej
Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że turystyka w Polsce, a szczególnie…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Podróż w rytmie slow – Mołdawia na Targach ITTF Warsaw
Mołdawianie mówią, że gościnność to ich drugie imię, dlatego każdy, kto odwiedzi ten…
0 Komentarzy8 Minuty