Rekordowa majówka w obiektach PHH. Wysoka frekwencja i wzrost przychodów
Spółka Polski Holding Hotelowy podsumowała wyniki za ostatni długi, majowy weekend w swoich turystycznych obiektach. W 2024 roku całkowity przychód wyniósł 1,48 mln zł, to wzrost o ponad 18 proc. w stosunku do ubiegłego roku.
Podczas ostatniego długiego weekendu majowego obiekty PHH w miejscowościach wypoczynkowych odnotowały bardzo wysoką frekwencję na poziomie 86 proc., to jest o 8 p.p. więcej niż w 2023 roku.
Widać to na przykładzie obłożenia w obiektach: Golden Tulip w Gdańsku i Międzyzdrojach, Best Western w Juracie i Halo Szczyrk. Wskaźnik RevPar kształtował się na poziomie 395 zł i był blisko o 67 zł wyższy niż w analogicznym okresie 2023 roku. Przychód całkowity na każdy dostępny pokój wzrósł prawie o 99 zł w stosunku do majówki w roku 2023.
„Cieszy nas to, że turyści dopisują i wybierają polskie kurorty na majowy wypoczynek. Przekłada się to również na wyższe wyniki finansowe dla naszych obiektów turystycznych, a w konsekwencji dla całej spółki. Większa liczba gości w połączeniu z wyższą ceną średnią daje nam całkowity przychód w kwocie 1,48 mln zł. To satysfakcjonujący, ponad 18-procentowy wzrost w stosunku do zeszłego roku” – podsumowuje Renata Pawłowska-Maciak, dyrektor pionu handlowego w Polskim Holdingu Hotelowym.
POWIĄZANE WPISY
13 września 2024
Accor wprowadza markę Swissôtel do Rumunii
Grupa Accor otworzyła pierwszy hotel marki Swissôtel w Rumunii. Obiekt powstał w…
0 Komentarzy2 Minuty
10 września 2024
Mercure Szczyrk Resort otwarty dla gości. Może pomieścić tysiąc osób
Najwyżej zlokalizowany hotel w Szczyrku, położony na wysokości 600 m n.p.m – Mercure…
0 Komentarzy2 Minuty
9 września 2024
Radisson wprowadza markę Prize by Radisson do Polski
Radisson Hotel Group ogłosił rebranding marki prizeotel na Prize by Radisson oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
6 września 2024
Accor wzmacnia globalną strategię marek premium
Accor ma dwóch nowych Global Brand President. Zostali nimi: Benoît Racle i Jean-Yves…
0 Komentarzy3 Minuty
4 września 2024
Handwritten Collection – butikowa marka Accor otwiera nowe hotele
Handwritten Collection, butikowa marka grupy hotelarskiej Accor otwiera hotele na…
0 Komentarzy1 Minuty
4 września 2024
Nocowanie.pl: to był średni sezon wakacyjny
Wakacyjna pogoda sprzyjała wypoczynkowi w kraju, jednak właściciele obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
29 sierpnia 2024
Nocowanie.pl: sierpień lepszy od lipca
Drugi miesiąc wakacji poprawił nieco nastroje rodzimej branży turystycznej. Rezerwacji w…
0 Komentarzy3 Minuty
13 sierpnia 2024
Arche stawia na MICE. Powstają nowe centra konferencyjne w całej Polsce
Notowana na Catalyst Arche SA stale zwiększa rentowności posiadanych resortów poprzez…
0 Komentarzy4 Minuty