Fostertravel.pl organizuje spotkania dla agentów. Tematem nie tylko produkt, ale sposób pracy z touroperatorami
Rozpoczęła się seria spotkań „Foster Learning” przeznaczonych dla agentów sieci Fostertravel.pl. Odbywające się w kilku miastach szkolenia mają na celu m.in. usprawnienie współpracy sprzedawców z touroperatorami. Rozpoczęła się seria spotkań „Foster Learning” przeznaczonych dla agentów sieci Fostertravel.pl. Odbywające się w kilku miastach szkolenia mają na celu m.in. usprawnienie współpracy sprzedawców z touroperatorami.
Pierwsze ze spotkań odbyło się w połowie maja w warszawskim hotelu Renaissance zlokalizowanym na lotnisku im. F. Chopina. Kolejne odbędą się: 18 czerwca w Rzeszowie w centrum miasta, 19 czerwca w Katowicach na lotnisku w Pyrzowicach oraz 20 czerwca we Wrocławiu – również na lotnisku. W warszawskim szkoleniu wzięło udział ponad 20 agentów sieci Foster Travel.
Jak podkreśla Izabela Łużyńska, manager ds. rozwoju sieci franczyzowej, nie są to spotkania skoncentrowane na produkcie, lecz na technicznych i logistycznych aspektach współpracy z touroperatorami. Agenci mają okazję spotkać się z przedstawicielami organizatorów odpowiedzialnymi za kontakty z siecią sprzedaży, poznać mechanizmy stosowane przy składaniu rezerwacji, dowiedzieć się, jakimi kanałami kontaktować się w razie sytuacji nagłych. Każdy touroperator ma swoją specyfikę pracy, swoje rozwiązania technologiczne oraz procedury, a agenci muszą być na bieżąco z tymi niuansami chcąc skutecznie obsługiwać klientów. W Warszawie mieli okazję spotkać się z przedstawicielami Eximu, Join Up i Nekery.
Gościem zaproszonym przez Fostertravel.pl była także Marta Knasiecka, znana w branży pod marką Specjalistka od Wakacji. Autorka bloga oraz kilku popularnych profili w mediach społecznościowych przez wiele lat pracowała w branży turystycznej – u touroperatorów, była także agentką turystyczną. Na spotkaniu przekazała uczestnikom praktyczne porady dotyczące promocji w sieci, a przede wszystkim w mediach społecznościowych jako kanałów dotarcia do klienta. Zwróciła uwagę na to, że promocja w social media nie musi być płatna, aby była skuteczna – wystarczy pomysł, kreacja, specjalizacja oraz właściwe dobranie kanału do grupy docelowej.
POWIĄZANE WPISY
17 października 2024
MerlinX wśród Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
MerlinX to wszechstronna porównywarka, dobrze znana w polskiej branży turystycznej. Jako…
0 Komentarzy1 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
15 października 2024
Biura podróży – ceny wycieczek na lato 2025 zbliżają się do lokalnego minimum
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025,…
0 Komentarzy4 Minuty
10 października 2024
Travelplanet.pl: rośnie popularność egzotycznych wycieczek. Co piąty turysta wybiera dalekie podróże
Od listopada do kwietnia ponad 50 proc. więcej Polaków niż przed rokiem rezerwuje…
0 Komentarzy4 Minuty
8 października 2024
eSky.pl: Włochy, Hiszpania i Malta na czele najpopularniejszych kierunków na jesienne city breaki
Jesień jest jedną z najlepszych pór roku, by zorganizować city break. Przyjemniejsze,…
0 Komentarzy7 Minuty
8 października 2024
Biura podróży – niskie ceny imprez turystycznych nadal się utrzymują
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
7 października 2024
Polska i Korea w jednym miejscu. KTO zorganizowała workshop dla przedstawicieli branży turystycznej
30 września 2024 roku w warszawskim hotelu InterContinental odbyło się wydarzenie –…
0 Komentarzy1 Minuty
7 października 2024
Łukasz Habaj: kupując Thomasa Cooka nabyliśmy rozpoznawalność marki. Konkurujemy z touroperatorami o tego samego klienta
Kupując Thomasa Cooka po atrakcyjnej cenie eSky nabył rozpoznawalność na rynkach Europy…
0 Komentarzy24 Minuty
5 października 2024
Afera dziennikarza BBC. Brak wózków pokładowych dotyczy większości przewoźników
Frank Gardner, dziennikarz BBC podróżując z Warszawy do Londynu spotkał się z brakiem…
0 Komentarzy3 Minuty