Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl

Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową, której towarzyszyć będzie hasło „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz”. W ramach kampanii wyświetlane są spoty w dużych stacjach telewizyjnych w Polsce, a także działania w internecie i PR. Osią narracyjną ma być wyeliminowanie przeszkód do wypoczynku.
Wraz z początkiem czerwca w największych stacjach telewizyjnych w Polsce pojawiły się najnowsze spoty reklamowe Travelist.pl. Są one częścią nowej komunikacji marketingowej. Działania mają na celu zwiększanie świadomości marki oraz podkreślenie jej najmocniejszych przewag konkurencyjnych. Działaniom towarzyszy nowe hasło: „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz”.
Wypoczynek bez „ale”
„Osią narracyjną naszej nowej kampanii jest „usuwamy ALE”. W domyśle oznacza to wyeliminowanie wszelkich przeszkód z marzeń naszych klientów o komfortowym, udanym wypoczynku. Często myślimy o idealnym hotelu, ale zawsze pojawia się jakieś „ALE” – np. zbyt duży wybór obiektów albo brak pewności, czy dana oferta na pewno jest tą najkorzystniejszą. W Travelist.pl zapewniamy wyjątkowe promocje i najlepsze ceny, a jeśli użytkownik zgubi się w gąszczu różnych ofert dostępnych w sieci, wychodzimy mu naprzeciw z ekspercką selekcją najlepszych ofert hotelowych na rynku” – mówi Agata Szulc, CEO w Travelist.pl.
Wszystkie ujęcia do spotów kręcone były w hotelu Lake Hill Mazury Resort & Spa w Ostródzie. To jeden z najchętniej wybieranych obiektów na stronie Travelist.pl. Mimo że główną scenerią do nagrań był obiekt położony na Mazurach, to w spotach prezentowanych będzie także 11 innych hoteli – w tym trzy zagraniczne. Na portalu dostępnych jest łącznie ponad 750 ofert.
Działania 360 stopni i kluczowy segment klientów
Podobnie jak w poprzednich ogólnopolskich kampaniach, realizowanych od 2022 roku pod hasłem „Mamy Twój pomysł na…”, portal stawia na działania 360°. Obejmują one m.in. szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu public relations. Każdy z czterech spotów (1×30 s. i 3×15 s.) przedstawia hotelowe historie, w których główną rolę odgrywa rodzina – kluczowy segment wśród klientów portalu.
Kampania rozpoczęła się w poniedziałek 3 czerwca i potrwa do początku sierpnia. Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Za koncepcję kampanii oraz część kreatywną odpowiada agencja White Bits, za produkcję spotu dom produkcyjny PARANO Films, natomiast media plan powstał we współpracy z agencją Value Media. Działania z zakresu public relations poprowadzi po raz kolejny agencja Publicon.
POWIĄZANE WPISY
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
3 kwietnia 2025
İrfan Kiliç nowym dyrektorem produktu w Anex Tour
Do polskiego zespołu Anex Tour dołączył İrfan Kiliç, który objął stanowisko dyrektora…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Travelplanet.pl: Turcja, Grecja i Egipt na topie. Polacy planują wakacje z wyprzedzeniem
Dane rezerwacyjne Travelplanet.pl wskazują, że liczba zarezerwowanych wyjazdów do końca…
0 Komentarzy3 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
3 kwietnia 2025
İrfan Kiliç nowym dyrektorem produktu w Anex Tour
Do polskiego zespołu Anex Tour dołączył İrfan Kiliç, który objął stanowisko dyrektora…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Travelplanet.pl: Turcja, Grecja i Egipt na topie. Polacy planują wakacje z wyprzedzeniem
Dane rezerwacyjne Travelplanet.pl wskazują, że liczba zarezerwowanych wyjazdów do końca…
0 Komentarzy3 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty