„Nie sądziłem, że praca agenta turystycznego jest tak wymagająca”
Marcin Prokop odwiedził Wakacje.pl. W centrali firmy w Gdańsku dziennikarz miał okazję zobaczyć m.in., jak wygląda praca konsultantów call center. Kilku klientom osobiście pomagał wybierać wczasy.
To nie pierwszy raz, kiedy Marcin Prokop miał bezpośredni kontakt z klientami Wakacje.pl. W maju, w ramach jednej z akcji organizowanych z okazji 25-lecia firmy, odwiedził franczyzowy salon sprzedaży we Wrocławiu, gdzie miał okazję osobiście porozmawiać z kilkoma z nich na podróżnicze tematy, które są mu niezwykle bliskie.
Tym razem Marcin odwiedził centralę firmy w Gdańsku. W czasie swojej wizyty mógł bliżej poznać pracowników multiagenta i zobaczyć zza kulis, jak wygląda ich praca. Najwięcej czasu spędził w call center, gdzie wcielił się w rolę jednego z konsultantów.
„Nie sądziłem, że praca agenta turystycznego jest tak wymagająca. Przede wszystkim trzeba się znakomicie orientować w gąszczu setek ofert, żeby móc odpowiedzieć kompetentnie na pytania klientów, a te potrafią być bardzo podchwytliwe i szczegółowe, na przykład „Jaki jest kolor piasku na pobliskiej plaży?”. Trzeba również być trochę psychologiem, bo dzwoniące osoby, zainteresowane wakacyjnymi wyjazdami, mają bardzo różne potrzeby oraz sytuację życiową, więc aby im skutecznie doradzić, trzeba najpierw z nimi porozmawiać, bo co innego zaproponujemy starszej pani, która chce uczcić podczas wyjazdu rocznicę ślubu, a co innego młodej mamie, która chce mieć na miejscu atrakcje i animacje dla swoich bąbelków, żeby sama mogła zaznać odrobiny świętego spokoju. Na szczęście zespół, który pracuje w Wakacje.pl, jest naprawdę fantastyczny, energiczny i pomocny, więc po tym, jak mogłem ich poznać, jestem spokojny o dalsze losy klientów” – komentuje Marcin Prokop.
Jako członek zespołu sprzedażowego, odbierał telefony od klientów, odpowiadał na ich pytania i starał się dobrać jak najlepszą ofertę. Wsparciem służyli mu konsultanci Wakacje.pl, którzy odkrywali przed nim tajniki swojej pracy nie tylko od strony merytorycznej, czyli znajomość produktu – to podstawa sukcesu każdego doradcy turystycznego, ale też technologicznej.
POWIĄZANE WPISY
27 września 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka rozszerza połączenia czarterowe na lato 2025
Lotnisko w Jasionce koło Rzeszowa rozszerza swoją siatkę czarterową na lato 2025, dodając…
0 Komentarzy1 Minuty
27 września 2024
Dzieci z Bułgarii odkrywają Polskę dzięki akcji Wakacje Marzeń
Wakacje Marzeń to akcja, która od kilku lat umożliwia dzieciom z domów dziecka wyjazdy na…
0 Komentarzy1 Minuty
27 września 2024
Ambasada Hiszpanii w Warszawie promuje hiszpańskie miasto Bilbao
Turystyczna oferta Bilbao – największego miasta w północnej Hiszpanii została…
0 Komentarzy1 Minuty
27 września 2024
Flix wchodzi do Meksyku i rozszerza sieć połączeń
Flix SE międzynarodowy przewoźnik dalekobieżnych połączeń autobusowych i kolejowych…
0 Komentarzy4 Minuty
26 września 2024
Dłuższe wyjazdy służbowe trendem przyszłości. Polacy coraz częściej łączą obowiązki z rozwojem osobistym
Dłuższe podróże służbowe zyskują na popularności, a pracownicy coraz częściej wybierają…
0 Komentarzy3 Minuty
26 września 2024
Wrocławskie Hydropolis pomoże powodzianom z Wlenia
Hydropolis, wrocławskie centrum wiedzy o wodzie należące do Miejskiego Przedsiębiorstwa…
0 Komentarzy2 Minuty
26 września 2024
Nowe narzędzie AI dla branży turystycznej i hotelarskiej
Snowflake, dostawca zaawansowanych technologii danych, wprowadził AI Data Cloud –…
0 Komentarzy4 Minuty
26 września 2024
PPL S.A. nagrodzone za punktualność lotów krajowych
PPL S.A., które świadczą usługi na Lotnisku Zielona Góra-Babimost otrzymały nagrodę za…
0 Komentarzy1 Minuty
25 września 2024
Nowe inwestycje na lotnisku w Katowicach: więcej miejsc parkingowych i terminal pasażerski
Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. zarządzające lotniskiem w Katowicach realizuje…
0 Komentarzy3 Minuty