Trzy dni szkoleń dla agentów Fostertravel.pl
Za nami roadshow „Foster Learning” skierowany do agentów sieci Fostertravel.pl. Druga tura szkoleń odbyła się w Rzeszowie, Katowicach oraz we Wrocławiu, partnerami wydarzenia były Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka, Katowice Airport i Port Lotniczy Wrocław.
Inauguracja cyklu miała miejsce w połowie maja w warszawskim hotelu Renaissance zlokalizowanym na lotnisku im. F. Chopina. Czerwcowa odsłona „Foster Learning” trwała trzy dni i odbyła się w Rzeszowie (18 czerwca), Katowicach na lotnisku w Pyrzowicach (19 czerwca) oraz 20 czerwca we Wrocławiu – również na lotnisku. Partnerami wydarzenia były porty lotnicze: Rzeszów, Katowice oraz Wrocław, a także touroperatorzy: Rego-Bis, JoinUp i Sun&Fun.
Łącznie w ciągu trzech dni w warsztatach i prezentacjach wzięło udział blisko 25 salonów sieci Fostertravel.pl z południa Polski, gromadząc na eventach ponad 60 osób. Wśród nich znalazły się zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży turystycznej, jak i agenci, którzy dopiero co nawiązali współpracę z siecią Fostertravel.pl.
Spotkania przygotowano w formule learn and lunch według podobnej agendy. W jej skład wchodziły m.in. prezentacja wyników i struktury sprzedaży Fostertravel.pl za pierwsze pięć miesięcy br., wprowadzenie w nowości systemowo-technicznych sieci oraz nowości w dziale MICE. Na każdym ze szkoleń uczestnicy mogli też zapoznać się z ofertą goszczących ich lotnisk, czyli Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach i Portu Lotniczego Wrocław. Każdy z partnerów mógł podzielić się nowościami w ofercie i podstawowymi informacjami lotniskowymi. Podobnie jak w trakcie pierwszego z cyklu spotkania w Warszawie, do udziału w wydarzeniu zaproszono touroperatorów, którzy zaprezentowali oferowane przez siebie produkty z naciskiem na ofertę z konkretnego lotniska. Agenci Fostertravel.pl mogli więc zapoznać się bliżej z ofertą Rego-Bis, JoinUp i Sun&Fun.
Spotkania w ramach „Foster Learning” przebiegały w przyjemnej i pracowitej atmosferze. Poruszano na nich kwestie technicznych i logistycznych rozwiązań do współpracy z touroperatorami. Uczestnicy mogli zapoznać się z mechanizmami stosowanymi przy składaniu rezerwacji, kanałami komunikacji z touroperatorem itp. O produkcie poszczególnych organizatorów można było dowiedzieć się więcej w trakcie ostatniego panelu.
Materiał partnera
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty