Visit Madeira wprowadza kampanię marketingową skierowaną do podróżnych 55+
Visit Madeira dostosowuje swoją kampanię marketingową, wprowadzając nowe treści dedykowane osobom w wieku 55 lat i starszym. W ramach kampanii „Experience Madeira for Yourself” firma rozszerza swoją segmentację, aby uwzględnić potrzeby i preferencje starszych podróżnych, podkreślając, że wyspa Madera oferuje bogactwo doświadczeń przez cały rok.
W 2023 roku Visit Madeira uruchomiła kampanię „Experience Madeira for Yourself” na rynkach międzynarodowych. Trwająca kampania podkreśla, że Madera ma wszystko — góry, morze i kulturę — co czyni ją całorocznym celem podróży dla każdego. Kampania reklamowa prezentuje piękno wyspy, jednak w haśle przewodnim podkreśla, że najprawdziwsze doświadczenie Madery i Porto Santo jest możliwe poprzez osobiste poznanie.
Visit Madeira podejmuje teraz dodatkowy krok, rozszerzając swoją segmentację i dostosowując treści kampanii do różnych grup odbiorców. Nowa odsłona kampanii uwzględnia treści skierowane do podróżnych w wieku od 55 do 65 lat, spełniając potrzeby i preferencje tej grupy wiekowej.
Adaptacja kampanii podkreśla zaangażowanie w strategię komunikacji Madery, mającą na celu wzmocnienie wizerunku marki i oparcie go na poczuciu przynależności — „Madera. Należy do wszystkich”.
Podejście to ma na celu bezpośrednie oddziaływanie na grupę docelową poprzez uwzględnienie jej potrzeb i aspiracji oraz wyróżnienie doświadczeń odpowiadających jej zainteresowaniom.
POWIĄZANE WPISY
10 września 2024
35 rocznica upadku Muru Berlińskiego
W ubiegłym tygodniu na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele DZT oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
6 września 2024
Stolica Madery w czołówce miast z najczystszym powietrzem
Funchal, stolica Madery znalazła się w pierwszej dziesiątce europejskich miast z…
0 Komentarzy1 Minuty
5 września 2024
TFG: blisko 4,6 mln podróżnych w I półroczu 2024 roku
Rośnie liczba osób korzystających ze zorganizowanych wyjazdów turystycznych. Z danych…
0 Komentarzy2 Minuty
4 września 2024
Nocowanie.pl: to był średni sezon wakacyjny
Wakacyjna pogoda sprzyjała wypoczynkowi w kraju, jednak właściciele obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
4 września 2024
Ryanair: promocyjna wyprzedaż tylko do północy
Ryanair uruchomił błyskawiczną wyprzedaż biletów na podróże we wrześniu i listopadzie.…
0 Komentarzy1 Minuta
4 września 2024
Itaka wprowadza ofertę rejsów wycieczkowych na sezon zima 24/25 i lato 25
Biuro Podróży Itaka informuje o wprowadzeniu do sprzedaży oferty rejsów wycieczkowych na…
0 Komentarzy5 Minuty
3 września 2024
Ryanair: 20,5 mln pasażerów w sierpniu
W sierpniu liniami Ryanair poleciało 20,5 mln pasażerów. To drugi miesiąc z rzędu, kiedy…
0 Komentarzy1 Minuta
3 września 2024
Fru.pl w rękach funduszu Resource Partners
Fundusz Resource Partners kupił 80 proc. udziałów Fru.pl i Vola.ro, należących do grupy…
0 Komentarzy3 Minuty
3 września 2024
Warsztaty „Portugalia i kraje portugalskojęzyczne” dla biur podróży w trzech europejskich miastach
W listopadzie odbędą się Warsztaty Turystyczne „Portugalia i kraje portugalskojęzyczne,”…
0 Komentarzy2 Minuty