Wizz Air wprowadza inteligentne wsparcie dla pasażerów
Wizz Air poinformował o uruchomieniu zaawansowanej pomocy telefonicznej za pośrednictwem zautomatyzowanego głosowego bota Amelia. W przypadku zakłóceń lotu, pasażerowie będą teraz otrzymywać automatyczne połączenia telefoniczne z informacjami w czasie rzeczywistym, co ma na celu zmniejszenie wpływu jakichkolwiek problemów, takich jak złe warunki pogodowe i niedobory personelu kontroli ruchu lotniczego.
W przypadku zakłóceń lotu, pasażerowie będą teraz otrzymywać zautomatyzowane połączenie telefoniczne z informacjami w czasie rzeczywistym. Nowa usługa ma na celu zmniejszenie wpływu jakichkolwiek zakłóceń, w tym ostatnich problemów w całej Europie, niezależnych od linii lotniczych, takich jak złe warunki pogodowe i niedobory personelu kontroli ruchu lotniczego.
Klientom, którzy doświadczają odwołań, opóźnień przekraczających pięć godzin oraz zmian harmonogramu lotów, nowe rozwiązanie ma pomóc poprawić doświadczenia podróży i ma zapewnić, że osoby wybierające Wizz Air napotkają jak najmniej niedogodności.
Oprócz nowego rozwiązania głosowego, klienci Wizz Air nadal będą mieli możliwość „na żywo” czatować z Amelią za pomocą internetowego chatbota, jeśli potrzebne będzie dodatkowe wsparcie.
Informacje i wsparcie w czasie rzeczywistym
Amelia będzie proaktywnie dzwonić do pasażerów doświadczających utrudnień, aby dostarczyć niezbędne informacje i wskazówki w przypadku zakłóceń zaplanowanego lotu. Po otrzymaniu telefonu od Amelii, pasażerowie zostaną poinformowani o statusie swojego lotu i dostępnych możliwościach.
Główne funkcje to:
- Spersonalizowana aktualizacja statusu lotu: pasażerowie są witani po imieniu oraz otrzymują szczegóły dotyczące swojego lotu, a następnie możliwości: zmiana rezerwacji, otrzymanie zwrotu w wysokości 120 proc. w kredycie Wizz lub otrzymanie zwrotu w wysokości 100 proc. całkowitej kwoty na oryginalną metodę płatności.
- Pomoc w zakwaterowaniu: informacje na temat dostępu do noclegu, jeśli jest to wymagane.
- Punkty kontaktowe: szczegóły dotyczące miejsc, w których można znaleźć przedstawicieli lotniska w celu uzyskania dalszej pomocy, w zależności od lokalizacji pasażera.
- Kanały komunikacji: informacje o tym, jak Wizz Air będzie się kontaktować z pasażerami w celu przekazywania ważnych aktualizacji.
- Dodatkowe wsparcie: wskazówki dotyczące kontaktu z punktami informacyjnymi na lotnisku lub specjalną linią pomocy Wizz Air w celu uzyskania dalszej pomocy.
Aby zapewnić podróżnym wsparcie i zebrać opinie na temat ich doświadczeń, Amelia wykona połączenie kontrolne 30 minut po pierwszym kontakcie. Podczas tego połączenia pasażerowie mogą potwierdzić, czy ich problemy zostały rozwiązane. Odbieranie połączeń jest bezpłatne dla pasażerów, jednak mogą obowiązywać opłaty roamingowe w zależności od planu taryfowego pasażera.
Dla uzyskania maksymalnych korzyści z nowego rozwiązania, Wizz Air zaleca pasażerom zwrócenie szczególnej uwagi podczas procesu odprawy, aby podać aktualne i dokładne numery telefonów kontaktowych oraz adresy e-mail. To ma zapewnić, że podróżni, w przypadku zakłóceń, uzyskają informacje możliwie szybko.
Obecnie, nowe rozwiązanie głosowe Amelii, dostępne w języku angielskim dla odlotów z Rumunii, Włoch, Węgier, Polski, Wielkiej Brytanii i Austrii, wkrótce będzie dostępne w wielu językach, w tym arabskim, bułgarskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim, węgierskim, włoskim, polskim, rumuńskim, rosyjskim i ukraińskim, co odzwierciedla zaangażowanie linii lotniczej w obsługę różnorodnej bazy klientów.
POWIĄZANE WPISY
13 września 2024
Rekordowy sierpień w Porcie Lotniczym Rzeszów-Jasionka – ponad 138 tys. pasażerów
W sierpniu Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów obsłużył ponad 138 tysięcy…
0 Komentarzy2 Minuty
13 września 2024
Linie Emirates szukają personelu pokładowego
Linie lotnicze Emirates poszukują nowych członków do zespołu personelu pokładowego.…
0 Komentarzy1 Minuty
13 września 2024
Transport kolejowy w Polsce: ruszyły konsultacje nad Horyzontalnym Rozkładem Jazdy
Rozpoczęły się publiczne konsultacje nad założeniami Horyzontalnego Rozkładu Jazdy (HRJ)…
0 Komentarzy4 Minuty
10 września 2024
Sierpień na lotnisku w Lublinie: ponad 56 tys. pasażerów. Rekord padł dzięki współpracy z touroperatorami
Lotnisko w Lublinie zanotowało najlepszy wynik w swojej historii – w sierpniu z jego…
0 Komentarzy1 Minuty
10 września 2024
Ryanair: Włochy w czołówce wakacyjnych wyborów Polaków
Włochy były jednym z najchętniej wybieranych przez polskich pasażerów, letnich kierunków…
0 Komentarzy1 Minuty
10 września 2024
Linie Emirates stosują aplikację GE FlightPulse. Zużyją mniej paliwa i zwiększą efektywność
Linie Emirates wykorzystują aplikację GE FlightPulse, aby poprawić efektywność paliwową,…
0 Komentarzy1 Minuty
9 września 2024
Sierpień na lotnisku w Katowicach lepszy o 11 proc. niż w 2023 roku
Sierpień 2024 roku okazał się najlepszym miesiącem w historii lotniska w Katowicach. Port…
0 Komentarzy1 Minuty
4 września 2024
Air Baltic połączy Rzeszów z Rygą
Od 28 października 2024 roku z podrzeszowskiego lotniska w Jasionce będzie można polecieć…
0 Komentarzy2 Minuty
4 września 2024
Exim tours z promocyjną ofertą na lato 2025
Exim tours rozpoczęło promocyjną sprzedaż na lato 2025. Oferta zawiera wyjazdy do prawie…
0 Komentarzy1 Minuty