PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią „PSYjazna Wielkopolska”. Będzie ona promować miejsca, które można odwiedzić razem z czworonożnym pupilem. Kampania jest odpowiedzią na potrzeby osób, które lubią zwiedzać, poznawać lokalną historię i kulturę, ale jednocześnie nie mogą lub nie chcą rozstać się ze swoimi pupilami. Wycieczka z psem to nie tylko park czy leśny szlak, wspólnie można odwiedzić o wiele więcej miejsc. Dla podróżujących psiarzy powstała specjalna strona, na której do tej pory zebrano już ponad 30 psiolubnych atrakcji turystycznych.
W Wielkopolsce podróże z psami nie ograniczają się do spacerów po lasach lub zostawiania go samego w hotelu na czas zwiedzania. Razem z psem można odwiedzić muzea, dworki, skanseny, a nawet parowozownie. Wszystkie te miejsca zostały zebrane na stronie. Zaproponowano tam konkretne plany wycieczkowe oraz pojedyncze atrakcje, wszystkie wygodnie umieszczone na mapce, tak by każdy łatwo mógł znaleźć coś dla siebie. Jest z czego wybierać, a strona będzie jeszcze rozbudowywana o kolejne propozycje atrakcji, a także w przyszłości będą dodane informacje o miejscach noclegowych akceptujących psy, tak aby pomóc potencjalnemu turyście zaplanować kompleksowy pobyt w Wielkopolsce.
Kampania jest kierowana do świadomych psich opiekunów, takich którzy potrafią się nim odpowiednio zająć, przypilnować, ale też docenią nowe możliwości, które otworzą przed nimi wspólne podróże. Należy pamięć, że w każdym z tych miejsc pies powinien być na smyczy.
Podróżujący z psami to spora grupa, której potrzeby mogą zostać zaspokojone właśnie w Wielkopolsce. Kampania dzięki wykorzystaniu potencjału kulturowego i przyrodniczego regionu oraz przedstawieniu go jako dostępnego dla posiadaczy czworonogów przyczyni się do wzrostu liczby turystów. Podróże, nawet te bliższe mogą wiązać się z całodniowym pobytem poza domem, a więc znacznie dłużej niż można zostawić psa samego, dlatego kampania może zachęcić również mieszkańców do odkrywania regionu.
POWIĄZANE WPISY
16 września 2024
Projekt Taste of the Lublin Region promuje Lubelszczyznę
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna (LROT) realizuje projekt Taste of the Lublin…
0 Komentarzy1 Minuty
16 września 2024
Agencja Power podwaja obroty w pierwszym półroczu 2024 roku
Agencja Power specjalizująca się w organizacji eventów, gal i wyjazdów motywacyjnych…
0 Komentarzy1 Minuty
13 września 2024
Accor wprowadza markę Swissôtel do Rumunii
Grupa Accor otworzyła pierwszy hotel marki Swissôtel w Rumunii. Obiekt powstał w…
0 Komentarzy2 Minuty
13 września 2024
Linie Emirates szukają personelu pokładowego
Linie lotnicze Emirates poszukują nowych członków do zespołu personelu pokładowego.…
0 Komentarzy1 Minuty
13 września 2024
Nowa Usługa PLL LOT: zamówienia online z dostawą na pokład
Polskie Linie Lotnicze LOT oferują pasażerom nową usługę – dostawę zakupów z oficjalnego…
0 Komentarzy2 Minuty
13 września 2024
Transport kolejowy w Polsce: ruszyły konsultacje nad Horyzontalnym Rozkładem Jazdy
Rozpoczęły się publiczne konsultacje nad założeniami Horyzontalnego Rozkładu Jazdy (HRJ)…
0 Komentarzy4 Minuty
11 września 2024
Kiwi.com: loty z Polski do Miami ze wzrostem o 55 proc.
Miami staje się jednym z ulubionych kierunków podróży Polaków do Stanów Zjednoczonych.…
0 Komentarzy1 Minuty
11 września 2024
Itaka wystartowała z zimową ofertą dla narciarzy
Biuro podróży Itaka wystartowało z zimową ofertą dla narciarzy. Propozycje obejmują…
0 Komentarzy3 Minuty
10 września 2024
Sierpień na lotnisku w Lublinie: ponad 56 tys. pasażerów. Rekord padł dzięki współpracy z touroperatorami
Lotnisko w Lublinie zanotowało najlepszy wynik w swojej historii – w sierpniu z jego…
0 Komentarzy1 Minuty