PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią „PSYjazna Wielkopolska”. Będzie ona promować miejsca, które można odwiedzić razem z czworonożnym pupilem. Kampania jest odpowiedzią na potrzeby osób, które lubią zwiedzać, poznawać lokalną historię i kulturę, ale jednocześnie nie mogą lub nie chcą rozstać się ze swoimi pupilami. Wycieczka z psem to nie tylko park czy leśny szlak, wspólnie można odwiedzić o wiele więcej miejsc. Dla podróżujących psiarzy powstała specjalna strona, na której do tej pory zebrano już ponad 30 psiolubnych atrakcji turystycznych.
W Wielkopolsce podróże z psami nie ograniczają się do spacerów po lasach lub zostawiania go samego w hotelu na czas zwiedzania. Razem z psem można odwiedzić muzea, dworki, skanseny, a nawet parowozownie. Wszystkie te miejsca zostały zebrane na stronie. Zaproponowano tam konkretne plany wycieczkowe oraz pojedyncze atrakcje, wszystkie wygodnie umieszczone na mapce, tak by każdy łatwo mógł znaleźć coś dla siebie. Jest z czego wybierać, a strona będzie jeszcze rozbudowywana o kolejne propozycje atrakcji, a także w przyszłości będą dodane informacje o miejscach noclegowych akceptujących psy, tak aby pomóc potencjalnemu turyście zaplanować kompleksowy pobyt w Wielkopolsce.
Kampania jest kierowana do świadomych psich opiekunów, takich którzy potrafią się nim odpowiednio zająć, przypilnować, ale też docenią nowe możliwości, które otworzą przed nimi wspólne podróże. Należy pamięć, że w każdym z tych miejsc pies powinien być na smyczy.
Podróżujący z psami to spora grupa, której potrzeby mogą zostać zaspokojone właśnie w Wielkopolsce. Kampania dzięki wykorzystaniu potencjału kulturowego i przyrodniczego regionu oraz przedstawieniu go jako dostępnego dla posiadaczy czworonogów przyczyni się do wzrostu liczby turystów. Podróże, nawet te bliższe mogą wiązać się z całodniowym pobytem poza domem, a więc znacznie dłużej niż można zostawić psa samego, dlatego kampania może zachęcić również mieszkańców do odkrywania regionu.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Złoty Certyfikat POT 2024 dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna po raz 21. uhonorowała najlepsze atrakcje turystyczne w…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2024
„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta
Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Sezon letni nad Bałtykiem: 13,2 proc. więcej turystów niż rok wcześniej
Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że turystyka w Polsce, a szczególnie…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Podróż w rytmie slow – Mołdawia na Targach ITTF Warsaw
Mołdawianie mówią, że gościnność to ich drugie imię, dlatego każdy, kto odwiedzi ten…
0 Komentarzy8 Minuty