Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks
Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt #iamAUT, który zachęca do cyfrowego detoksu podczas wakacji w Austrii. Kampania, rozpoczęta na początku czerwca, oferuje influencerom prawdziwą przerwę od mediów społecznościowych, podczas której ich profile są zarządzane przez lokalnych AUTfluencerów, którzy prezentują autentyczny austriacki styl życia. Projekt otwiera swoje drzwi również dla polskich influencerów.
W pierwszych etapach projektu międzynarodowi influencerzy zostali zaproszeni do Austrii na urlop wolny od mediów społecznościowych. Influencerzy spędzili wakacje offline w czterech różnych regionach Austrii – w Salzburgu, Schladming, Salzkammergut i Seefeld.
Ich konta były prowadzone przez lokalnych mieszkańców, którzy zapewniali autentyczne wglądy w życie codzienne i kulturę Austrii. Dzięki temu kraj ten został przedstawiony jako idealne miejsce na cyfrową przerwę. Inicjatywa rozpoczęła się od niemieckiej influencerki xLaeta w Salzburgu, następnie włoskiej influencerki Giulii Lamarca w Schladming, Poliny Burashnikovej z Holandii w Seefeld w Tyrolu oraz Jitki Novackovej z Czech nad Traunsee. Austriaccy AUTfluencerzy przejęli ich kanały i przybliżyli milionom obserwujących prawdziwą Austrię.
„Inicjatywa #iamAUT ma na celu zwrócenie uwagi na istotny problem społeczny, jakim jest presja mediów społecznościowych. Wiele osób jest przytłoczonych i potrzebuje pilnie przerwy od tego. Chcieliśmy także przedstawić różnorodne regiony Austrii jako idealne miejsca na całkowity wypoczynek, co nasi AUTfluencerzy osiągnęli w niezwykle autentyczny i zabawny sposób” – mówi Sandra Stichauner, CMO Österreich Werbung.
Trzeci etap projektu: AUTfluencer Service dla polskich influencerów
Usługa AUTfluencer Service jest również skierowana do influencerów z Polski oraz tych, którzy prowadzą swoje media społecznościowe w języku polskim. Dzięki temu influencerzy mogą zgłaszać się do końca lipca na wakacje offline, a w tym czasie ich kanały będą zarządzane przez autentycznych austriackich AUTfluencerów. Dotychczas zgłosiło się już ponad 100 influencerów z 15 krajów (w tym kilkunastu z Polski) z łączną liczbą ponad 2,3 mln obserwujących.
Wyniki i zainteresowanie
Do tej pory treści stworzone w ramach kampanii #iamAUT osiągnęły ponad 25 mln wyświetleń na kanałach influencerów oraz kanałach Österreich Werbung. To dowodzi, jak istotny i aktualny jest temat prawdziwej przerwy od mediów społecznościowych.
Jak się zgłosić?
Influencerzy z Polski mogą zgłaszać się na offline’owe wakacje w ramach inicjatywy #iamAUT do końca lipca. Wszystkie informacje dotyczące udziału są dostępne na stronie.
POWIĄZANE WPISY
16 września 2024
Projekt Taste of the Lublin Region promuje Lubelszczyznę
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna (LROT) realizuje projekt Taste of the Lublin…
0 Komentarzy1 Minuty
16 września 2024
Agencja Power podwaja obroty w pierwszym półroczu 2024 roku
Agencja Power specjalizująca się w organizacji eventów, gal i wyjazdów motywacyjnych…
0 Komentarzy1 Minuty
13 września 2024
Accor wprowadza markę Swissôtel do Rumunii
Grupa Accor otworzyła pierwszy hotel marki Swissôtel w Rumunii. Obiekt powstał w…
0 Komentarzy2 Minuty
13 września 2024
Linie Emirates szukają personelu pokładowego
Linie lotnicze Emirates poszukują nowych członków do zespołu personelu pokładowego.…
0 Komentarzy1 Minuty
13 września 2024
Nowa Usługa PLL LOT: zamówienia online z dostawą na pokład
Polskie Linie Lotnicze LOT oferują pasażerom nową usługę – dostawę zakupów z oficjalnego…
0 Komentarzy2 Minuty
13 września 2024
Transport kolejowy w Polsce: ruszyły konsultacje nad Horyzontalnym Rozkładem Jazdy
Rozpoczęły się publiczne konsultacje nad założeniami Horyzontalnego Rozkładu Jazdy (HRJ)…
0 Komentarzy4 Minuty
11 września 2024
Kiwi.com: loty z Polski do Miami ze wzrostem o 55 proc.
Miami staje się jednym z ulubionych kierunków podróży Polaków do Stanów Zjednoczonych.…
0 Komentarzy1 Minuty
11 września 2024
Itaka wystartowała z zimową ofertą dla narciarzy
Biuro podróży Itaka wystartowało z zimową ofertą dla narciarzy. Propozycje obejmują…
0 Komentarzy3 Minuty
10 września 2024
Sierpień na lotnisku w Lublinie: ponad 56 tys. pasażerów. Rekord padł dzięki współpracy z touroperatorami
Lotnisko w Lublinie zanotowało najlepszy wynik w swojej historii – w sierpniu z jego…
0 Komentarzy1 Minuty