Accor wzmacnia globalną strategię marek premium
Accor ma dwóch nowych Global Brand President. Zostali nimi: Benoît Racle i Jean-Yves Minet, którzy zajmą się rozwojem marek premium, Midscale i Economy (PM&E).
Accor koncentruje się na wzmacnianiu i rozbudowie segmentu premium. Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy grupa potroiła liczbę podpisanych umów na hotele premium w porównaniu z 2019 rokiem. Obecne portfolio Pullman, marki z ponad 150-letnią tradycją obejmuje 155 hoteli w 42 krajach na całym świecie, z planem otwarcia kolejnych 65. Swissôtel z 35 hotelami planuje rozbudować sieć o kolejne 40, zaś Mövenpick, z ponad 120 lokalizacjami, planuje otworzyć dodatkowe 80 hoteli.
Benoît Racle ma ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu markami hotelowymi. Pracował m.in. w Starwood Hotels and Resorts Worldwide, przeprowadzając transformację marki konsorcjum oraz napędzając sukces komercyjny i operacyjny.
“Cieszę się, że dołączam do Accor, by wzmocnić globalną pozycję marek premium, które od dawna są synonimem bogatego dziedzictwa, ducha innowacji i wyjątkowych doświadczeń. Z niecierpliwością czekam na rozwój portfolio na strategicznych rynkach wraz z naszymi partnerami i oddanymi zespołami hotelowymi”- zaznaczył Benoît Racle, global brand president – premium w Accor.
Jean-Yves Minet będzie zajmował się rozwojem marki Midscale & Economy, do której należą m.in. Novotel, Mercure, Adagio, Handwritten Collection, TRIBE, ibis i greet. Ma ponad 25-letnie doświadczenie wykonawcze i operacyjne w zakresie brandingu, Stawiał pierwsze kroki w branży kosmetycznej, koncentrując się na możliwościach wysokiego wzrostu w różnych kategoriach, kanałach dystrybucji, grupach konsumentów i regionach, zdobywając głęboką wiedzę na temat nowych rynków. W swojej nowej roli skupi się na rozwoju marek Accor poprzez kierowanie pozycjonowaniem oraz modelami operacyjnymi w segmencie midscale i economy dla szerokiej i zróżnicowanej grupy gości na całym świecie.
“To przyjemność dołączyć do Accor w tak kluczowym momencie dla grupy. Z 2,5 tys. hotelami na całym świecie, ibis świętuje 50-lecie pozycji lidera na rynku, oferując nowe doświadczenia w ramach zapowiadanej kampanii „Go get it”. Z kolei Novotel deklaruje wzmocnienie swoich wieloletnich zobowiązań do wspierania balansu i wellbeingu, w tym zobowiązując się do ochrony oceanów – największego źródła równowagi dla środowiska. Nasze marki z grupy midscale i economy są liderami na wielu rynkach i mają ogromny potencjał, aby zapewnić wyjątkową wartość i komfort podróżnym na całym świecie oraz napędzać innowacje” – podkreślił Jean-Yves Minet, global brand president – Midscale & Economy w Accor.
POWIĄZANE WPISY
18 września 2024
Biura podróży – spadek cen wycieczek na Sycylii i Costa del Sol
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
18 września 2024
Nowy bieg górski w dolinie Stubai w Austrii
W ostatni weekend września w austriackiej wiosce Telfes w dolinie Stubai odbędą się nowe…
0 Komentarzy3 Minuty
18 września 2024
Fru.pl: wakacyjne loty 2024 – ceny spadły o 19 proc.
Ceny lotów w sezonie wakacyjnym były o 19 proc. niższe w porównaniu do ubiegłego lata.…
0 Komentarzy7 Minuty
17 września 2024
Konkurs na plakat promocyjny LOT rozstrzygnięty
Polskie Linie Lotnicze LOT wyłoniły zwycięzców konkursu na plakat reklamowy. To…
0 Komentarzy2 Minuty
17 września 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich
Itaka potwierdza swoje dalsze zaangażowanie w polski sport, kontynuując nagradzanie…
0 Komentarzy1 Minuty
17 września 2024
Justyna Lewkowicz nową dyrektorką regionalną w IGHP
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową dyrektorkę regionalną w województwie…
0 Komentarzy1 Minuty
17 września 2024
Barometr SOIT: rynek podróży motywacyjnych w 2023 i prognozy na 2024
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT) ogłosiło podczas konferencji…
0 Komentarzy5 Minuty
16 września 2024
Projekt Taste of the Lublin Region promuje Lubelszczyznę
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna (LROT) realizuje projekt Taste of the Lublin…
0 Komentarzy1 Minuty
16 września 2024
Agencja Power podwaja obroty w pierwszym półroczu 2024 roku
Agencja Power specjalizująca się w organizacji eventów, gal i wyjazdów motywacyjnych…
0 Komentarzy1 Minuty