Nowa Usługa PLL LOT: zamówienia online z dostawą na pokład

Shop&More, fot. LOT
Shop&More, fot. LOT

Polskie Linie Lotnicze LOT oferują pasażerom nową usługę – dostawę zakupów z oficjalnego sklepu Shop&More bezpośrednio na pokład samolotu. Podróżni na rejsach z i przez Warszawę mogą teraz zamówić produkty online i otrzymać je prosto do swojego fotela.

Termin dostawy w nowej ofercie zagwarantowany jest, gdy zamówienie zostanie złożone min. na 24 godziny przed wylotem, na kwotę nie niższą niż 50 zł. Po zakończeniu boardingu członek załogi dostarcza zakupy prosto do fotela pasażera.

W Shop&More kupić można szereg produktów: od perfum, biżuterii i kosmetyków, przez akcesoria podróżnicze i gadżety LOT, po elektronikę, małe AGD oraz artykuły dla dzieci. Sklep promuje także polskie marki, takie jak Ania Kruk, Yonelle, Ceramika Bolesławiec, Zew for Men, Clochee, Puccini czy Wittchen oraz oferuje kolekcję gadżetów i odzieży sygnowanych marką LOT. Produkty z zakładki „Duty Free” dostępne są w korzystnych cenach, konkurencyjnych dla sklepów stacjonarnych. Ponadto uczestnicy programu Miles&More mogą płacić zgromadzonymi milami. Obecnie można je wymieniać na vouchery. Jednak LOT już wkrótce zamierza to zmienić. W ostatnim kwartale 2024 r. klientom zostanie udostępniona możliwość bezpośredniej płatności milami online z poziomu sklepu.

„Oficjalny sklep LOT-u Shop&More powstał z myślą o naszych najważniejszych klientach – pasażerach PLL LOT. Nasi specjaliści każdego dnia dbają, aby w asortymencie sklepu dostępne były produkty poprawiające komfort i doświadczenia z podróży. Zależy nam również na tworzeniu wyjątkowej na rynku oferty, a zakup z możliwością odbioru na pokładzie bez wątpienia jest czymś unikatowym”– mówi Katarzyna Blichewicz, kierownik działu sprzedaży pokładowej i lotniskowej Polskich Linii Lotniczych LOT.