Onholidays Polska wspiera klientów dotkniętych powodzią na południu kraju

Biuro podróży Onholidays Polska, w odpowiedzi na trudną sytuację osób zamieszkujących obszary dotknięte powodziami, podjęło decyzję o wprowadzeniu specjalnych warunków dla swoich klientów. Podróżni z zalanych regionów oraz współpracujące z biurem agencyjnym podmioty otrzymują możliwość bezpłatnej zmiany terminu rezerwacji lub rezygnacji z zakupionych imprez turystycznych.

Inicjatywa ta została podjęta w trosce o dobro klientów, którzy z powodu nadzwyczajnych okoliczności mogą mieć trudności z realizacją swoich planów podróżniczych. Onholidays Polska, zdając sobie sprawę z powagi sytuacji, pragnie zapewnić swoim klientom elastyczność oraz wsparcie w tych trudnych chwilach.

Wszyscy klienci, którzy objęci są wspomnianymi trudnościami, mogą skontaktować się z biurem, aby skorzystać z opcji bezpłatnej zmiany terminu wyjazdu lub odstąpienia od umowy bez żadnych dodatkowych kosztów. Oferta ta ma zastosowanie zarówno do podróżnych indywidualnych, jak i biur agencyjnych współpracujących z Onholidays Polska.

„Deklarujemy dalsze monitorowanie sytuacji oraz gotowość do wprowadzania kolejnych działań, które pomogą klientom w radzeniu sobie z negatywnymi skutkami bieżących wydarzeń. Liczymy, że do takiej formy wsparcia powodzian dołączą wszyscy organizatorzy, pokazując solidarność z poszkodowanymi” – mówi Plamen Katzarov, dyrektor zarządzający Onholidays Polska.