Medialny wizerunek turystyki: jak radzić sobie z kryzysowym PR-em?

Branża turystyczna często staje się celem medialnych ataków podczas kryzysów takich jak pandemia, strajki czy odwołane loty. Jakie strategie PR mogą pomóc firmom w sektorze turystycznym przetrwać takie sytuacje? Podczas XV Forum Promocji Turystycznej w Warszawie, ekspertka Barbara Krysztofczyk, CEO & Image Coach w Krystal Point podzieli się sprawdzonymi metodami zarządzania wizerunkiem.

Branża turystyczna od lat zmaga się z wyjątkowo trudnym wizerunkiem w mediach, często stając się „chłopcem do bicia” w sytuacjach kryzysowych. Pandemia Covid-19, strajki na lotniskach, anulowane loty i zmiany w rezerwacjach to tylko kilka przykładów, które wywołały medialne burze. Firmy z branży turystycznej regularnie muszą mierzyć się z niezadowoleniem klientów i negatywną reakcją opinii publicznej.

Podczas takich kryzysów, sprawna komunikacja oraz skuteczny PR stają się kluczowymi elementami zarządzania wizerunkiem. Właściwe działania mogą nie tylko zminimalizować szkody, ale także odbudować zaufanie klientów. Na ten temat podczas XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 29 października 2024 roku w Muzeum Historii Polski w Warszawie wypowie się ekspertka Barbara Krysztofczyk, CEO & Image Coach w Krystal Point.