Członkowie SITE Poland poznali ofertę Marriott International

Spotkanie Site Poland
Spotkanie Site Poland, fot. Site

W warszawskim hotelu Verte odbyło się spotkanie promocyjne sieci Marriott International, zorganizowane dla członków SITE Poland, które zrzesza przedstawicieli branży turystyki biznesowej. Wydarzenie było okazją do zaprezentowania oferty sieci oraz omówienia najnowszych trendów w branży turystycznej i MICE.

Elkie Pupek, account manager odpowiedzialna za Polskę w dziale globalnej sprzedaży Marriott International, przedstawiła historię i dynamiczny rozwój marki. Marriott International z obecnością w 141 krajach, oferuje 30 różnych brandów, od luksusowych pięciogwiazdkowych hoteli i resortów, po nowoczesne obiekty miejskie. W Polsce sieć rozpoczęła działalność w 1989 roku, otwierając pierwszy hotel Marriott w Warszawie, a dziś globalnie oferuje swoim gościom ponad 9000.

Jednym z kluczowych tematów spotkania był także program lojalnościowy Marriott Bonvoy, który zrzesza już ponad 200 mln członków na całym świecie. Ważnym elementem wydarzenia była także dyskusja na temat wyzwań, z jakimi mierzą się agencje turystyczne i MICE. W szczególności zwrócono uwagę na coraz większą trudność w rezerwacji miejsc w hotelach ze względu na rosnący popyt oraz konieczność szybkiego przygotowania ofert.

„Spotkanie było doskonałą okazją do rozmów o trendach, preferencjach klientów oraz wyzwaniach, jakie stawia przed nami rosnący popyt na wyjazdy incentive. Dzięki wsparciu Elkie Pupek i jej wiedzy o produktach Marriott, proces przygotowywania ofert na hotele tej sieci na całym świecie staje się znacznie łatwiejszy” – podkreśla Grażyna Grot-Duziak, MICE expert i senior advisor w SITE Poland, inicjatorka spotkania.

Wydarzenie pozwoliło na nawiązanie nowych relacji biznesowych i poszerzenie wiedzy o globalnych możliwościach, jakie oferuje sieć Marriott International dla organizatorów wyjazdów i konferencji.