Coral Travel Poland nagrodził najlepszych agentów. W 2025 roku chce obsłużyć milion klientów

Gala Starway, Coral Travel, fot. materiały prasowe
Gala Starway, Coral Travel, fot. materiały prasowe

Coral Travel Poland zorganizował galę Starway, skierowaną do ponad 220 przedstawicieli z 100 najlepszych biur podróży z całej Polski. Wydarzenie odbyło się w październiku w tureckim regionie Belek, a jego głównym celem było podziękowanie partnerom za współpracę oraz nagrodzenie ich za osiągnięcia sprzedażowe. Touroperator zaprezentował również nowości w ofercie, w tym luksusową linię Coral Elite Service oraz „Egzotykę Rejsową”. Firma w 2025 roku planuje obsłużyć milion klientów.

Podczas gali, która miała miejsce we wnętrzach Calista Luxury Resort, wręczono nagrody w czterech kategoriach: Biura Niesieciowe, Autoryzowany Agent, Salon Franczyzowy oraz Portale i Biura Sieciowe. Statuetki i wyróżnienia wręczył Kaan Ergün, COO Coral Travel Poland, podkreślając znaczenie wieloletniej współpracy z polskimi biurami podróży.

„Jesteśmy na polskim rynku turystycznym już 25 lat i tyleż samo lat współpracujemy z większością naszych partnerów obecnych na gali Starway. Dziękujemy, za współpracę i zbudowane przez te lata zaufanie i przyjaźnie. To dla nas niezmiennie ważne a coroczne spotkania jak ,,Starway’’ są nieodłącznym elementem naszej wieloletniej współpracy. Dostarczamy naszym partnerom bardzo dobry, rozbudowany, sprawdzony przez ostatnie 25 lat produkt. Poznajemy ich z nim np. organizując cykliczne webinary, ale bezpośrednie spotkania i rozmowy są bardzo cenne. Na bieżąco możemy wymieniać się komentarzami, uwagami, wzajemnymi oczekiwaniami. To procentuje jakościową sprzedażą  i obsługą klienta przez różne kanały sprzedaży, nasi partnerzy wiedzą co sprzedają, od kogo i dla kogo a to oznacza zadowolony, powracający Klient, priorytet wszystkich projektantów branży turystycznej” – mówi Erdem Fidan, zastępca dyrektora generalnego Coral Travel Poland.

Erdem Fidan podkreślił znaczenie bezpośrednich relacji z partnerami biznesowymi, które pomagają w rozwijaniu oferty i dostosowywaniu jej do zmieniających się potrzeb klientów. Dodał, że Coral Travel planuje w 2025 roku obsłużyć milion klientów dzięki ścisłej współpracy z partnerami i dynamicznemu rozwojowi oferty.

W trakcie gali uczestnicy mieli okazję zapoznać się z nowościami na nadchodzące sezony Zima 2024/2025 i Lato 2025. W prezentacjach uwzględniono m.in. luksusową linię Coral Elite Service oraz nową kategorię „Egzotyka Rejsowa”, która oferuje pakietowane podróże z przelotami czarterowymi i rejsowymi. Dodatkowo zaprezentowano system rezerwacyjny Odeon Beds, który umożliwia dostęp do ponad 500 tys. hoteli w 40 krajach, co jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę indywidualizacji wakacyjnych ofert.